čtvrtek 13. listopadu 2014

Gnocchi se sušenými rajčátky a nivou

Občas není tolik času na vyváření, kolik byste si přáli, nebo prostě potřebujete uvařit něco honem honem. Na tenhle recept pokukuju už od úterý, protože sušená rajčátka miluju. No a nakonec jsem neodolala a dneska jsem si gnocchi k obědu uvařila. Recept jsem našla na stránce V kuchyni vždy otevřeno.Jen jsem místo spetzlí použila mini gnocchi. Takže pokud i vy milujete podobná jídla, můžete se do něj s chutí pustit.


Suroviny:

3 silnější plátky slaniny nakrájené na kostičky, balení gnocchi, sušená rajčátka naložená v oleji, smetana, potželka, niva


Na suché pánvi si osmahneme slaninu nakrájenou na kostičky a v hrnci si uvaříme gnocchi. Pokud pospícháte, můžete použít kupované, nebo si můžete připravit domácí např. podle tohoto receptu . Gnocchi dáte vařit do mírně osolené vody a jakmile vyplavou na povrch, můžete je zcedit a přidat na pánev ke slanině, přidáte nasekaná rajčátka, na kousky nadrobenou nivu a trošku smetany, necháte smetanu zredukovat a můžete podávat. Nakonec na talíři dozdobíte petrželkou.







A pokud rádi soutěžíte, můžete se na facebooku zúčastnit soutěže o kuchařku a koření značky Koření od Antonína. Více informací k soutěži naleznete zde .


Přeji vám krásný čtvrtek!


Vaše Radka

8 komentářů:

  1. AHOJKY RADUŠKO,
    ZROVNA DNESKA JSEM SE NA TENTO RECEPT,
    ALE SE SPETZLEMI KOUKALA A LITOVALA ŽE JE DOMA NEMÁM.
    NOKY MĚ TEDY VŮBEC NEPŘIŠLY NA MYSL. A TY DOMA MÁM.

    PĚKNÝ ČTVRTEK .. DENISA ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, já šla už do obchodu s tím, že pokud neseženu spetzle, budou noky :-) Měj se moc hezky! Radka

      Vymazat
  2. Radu, tak tohle je přesně podle mého gusta. To bych si dala fakt hned. Nemám doma sice nivu, ale nějaký sýr by se tam našel. Tak já je dnes asi udělám. A možná mrknu do sklepa, jestli už nemáme vykysaný zelí a kdyby jo, tak je udělám se zelím a špekem (domácím samože). a noky doma nemám, tak udělám normoš domácí halušky. Se teda dívám, že mi z toho nakonec vyjde úplně jiný recept, že?:-)
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to nevadí, hlavní je, že nějaká takás inspirace byla :-) Měj se krásně! Radka

      Vymazat
  3. Radu, vpadá to báječně a já takováto jídla miluju! Bohužel už ne můj manžel.., ten je přes maso:o))...Díky moc za recept a přeji krásné dny. Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, já taky, ale manžel tomu až tolik také neholduje, i když může jídla i bez masa :-) Krásný večer! Radka

      Vymazat
  4. Bílá, červená a zelená přesně podle italské trikolory, a samo skvělý recept - Buon appetito -, měj se hezky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sonio, moc Ti děkuji, bylo to výborné a zdravím Itálii :-) Krásný večer! Radka

      Vymazat