pondělí 17. listopadu 2014

Háčkovaný polštář

Krásný den! Vypadá to, jako bych v poslední době nedělala nic jiného, ale i dnešní článek bude o háčkování. I když jak se to vezme. Základ háčkovaného polštářku už mám hotový strašně dlouho, lépe řečeno - už přes rok. Ale protože neumím šít ,  i když bych se to velmi ráda naučila, ale zatím nemám ani šicí stroj :-) , háčkovaný základ si musel na své podšití delší dobu počkat. Naštěstí jsem ale včera objevila jeden polštářek, u kterého byla už bohužel nenávratně poničená krajka a mě napadlo, že by byla veliká škoda polštář vyhodit, když byl jinak v naprostém pořádku. Takže jsem krajku vypárala a na polštář přišila tu, kterou jsem tu měla schovanou, že jednou polštářek bude.






Z polštářku mám velikou radost, po háčkovaných drobnostech, hračkách, čepičkách a kabelkách mám konečně něco do domácnosti...



Pokud se budete chtít pustit také do tohoto polštářku, přináším Vám schéma, které jsem našla na internetu. 



                                                zdroj: internet



Pokud jste začátečníci a nevíte, jak začít, tak zde je několik rad:

1. typ tohoto polštářku se háčkuje od středu - začínáte háčkovat tedy tím, co je na obrázku dole

2. na obrázku máte pouze výsek motivu, polštářek se zkládá celkem ze 4 těchto motivů, které si vždy v hlavě musíte zrcadlově překlopit a dále háčkujete podle uvedeného schématu

3. po pravé straně vidíte lem polštářku, ale můžete klidně použít i úplně jednoduché obloučky, které se háčkují na čepičkách










Další motivy na háčkované polštářky můžete nalézt opět na pinterestu zde



Mějte krásný a pohodový sváteční den!


Vaše Radka



29 komentářů:

  1. Raduško, ten je krásný, já se chystám na polštář k dece. Jeden mám uháčkovaný ze čtverečků, ale nikdo ho nechce sešít :D Máš ho krásný

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, děkuji Ti moc! No, z těch čtverců, nevím jestli bych na to sešívání měla trpělivost, tak se Ti ani nedivím :-) Měj se moc hezky! Radka

      Vymazat
  2. Je moc krásný Radu! Připomněla si mi, že i já mám jednu takovou letitou krajku ve skříni...
    Hezký sváteční den,. pa Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc Ti děkuji! Tak šup šup, rychle zužitkovat :-) Krásný den! Radka

      Vymazat
  3. Radu to je krásný polštář i vločka z minulého příspěvku.Krásný sváteční den.Radka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Radu, mockrát Ti děkuji a i Tobě přeji krásné úterý! Radka

      Vymazat
  4. Radu, moc se ti povedl, je vážně krásný...Přeji krásný den.Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Obdivuji tu trpělivost.......je nádherný. Jsi moc šikovná!!!!! Pěkný den, Klárka :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Milý vankúšik! Pripomína mi prácu mojej maminky. Ona vedela háčkovať a ja som sa to od nej nenaučila a už ani nenaučím. Páčia sa mi aj fotočky, krásne naaranžované :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Daniela, moc Vám děkuji, potěšila jste mne! Mě chtěla naučit háčkovat moje babička, ale nějak jsem to nedokázala vstřebat a musela jsem se to naučit sama a podařilo se! Takže třeba ještě není pozdě! Krásný den! Radka

      Vymazat
  7. Radu, povedl se, vypadá nádherně !!!! Marki

    OdpovědětVymazat
  8. Jsi šikulka Raduš, vzor je moc pěkný:-)

    OdpovědětVymazat
  9. ...tak na tohle si troufnu až v důchodu! Jsi šikulka :o) Páááá Š.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Štěpánko, věř mi, že na tom nic není, kor když tak nádherně háčkuješ. Já jsem se třeba na dečkách háčkovat učila a pochopila jsem to a zvládla úplně sama. Zkus to, uvidíš, že na tom nic není, jsi moc šikovná"! Měj se moc krásně! Radka

      Vymazat
  10. Ráďo, polštářek je super. Moc pěkný vzorek i provedení.

    OdpovědětVymazat
  11. PANI RADKA,
    PRAJEM KRÁSNY DEŇ. DNES SOM NARAZILA NA VAŠU STRÁNKU. TIEŽ HAČKUJEM POŤAHY NA VANKÚŠIKY, ALE LEN TAKE JEDNODUCHÉ. ZAUJAL MA VÁŠ NÁVOD. NEVIEM AKO TO DOPADNE, ALE POKÚSIM SA HO UHAČKOVAŤ. VY HO MÁTE NÁDHERNÝ.
    ZDRAVÍ VÁS ALŽBETA
    S POZDRAVOM

    OdpovědětVymazat
  12. Ten je překrásný, tak já zvládla teprve Vaši dýni, na tohle zatím nemám, neumím se orientovat v takových návodech

    OdpovědětVymazat