neděle 19. dubna 2015

Nechat se tak trochu hýčkat....



Krásnou neděli!


V poslední době se nestává, že bych na blog nezavítala celý týden.
 A to ani na svůj, ani na ty vaše. 
Určitě vše napravím, včetně odpovědí na vaše vzkazy.
Takže pokud čekáte na konkrétní odpověď- vím, že tam byla otázka ohledně toho, jak fotím -
tak prosím o trpělivost. 
Tento týden jsem poněkud nestíhala.


Tenhle týden (pokud budu brát odpoledne) byl jiný, než ten obvyklý.
Na každé odpoledne jsme měla naplánované něco, co zcela v běžném týdnu nemám - 
ať už to byla třídní schůzka, 
pedagogicko-psychologická poradna kvůli zprávě o odkladu školní docházky, 
kadeřnice nebo 
třeba profesionální líčení.
Vesměs to byly samé celkem pozitivní záležitosti, až na pátek, který se poněkud nevyvedl,
ale už v sobotu sem vše hodila za hlavu a s manželem jsme si užili volný den, 
protože Lucinku a Pepánka si vzali naši.
V sobotu jsme si vyrazili do naší oblíbené restaurace na oběd - 
já si dala výborný kuřecí steak na rozmarýnu s tygřími krevetami a jako dezert macerované hrušky s vanilkovým krémem a praženými mandličkami 
a manžel jako vždy jeho oblíbené jídlo - 
vepřovou grilovanou panenku se smetanovou omáčkou z pravých hříbků.
 A den jsme zakončili v kině.


Nyní bych se ještě ráda vrátila k profi líčení. 
Parfumerie Douglas pořádala tento týden ve svých pobočkách
 Beauty street.
 Tým profesionálních Make-up Artistů Douglas vás nalíčil, 
doporučil péči o pleť
 a v případě zájmu vám vytvořili i vlasový styling.
Vše jsem si moc užila.
 Nechala jsem se rozmazlovat přípravky značky Collistar.
A kdybych vše nezažila na vlastní kůži, 
nevěřila bych, že je to možné. 
Už po první aplikaci omega 3 a 6 mastných kyselin a následném nanesení krému,
 jsem měla pleť hladkou a jemnou. 
Takže jsem neodolala 
a tento přípravek jsem si nakonec donesla domů.
Jedná se o výživný olejíček pro pleť obličeje a šíje
 s funkcí obnovy pleti, 
intenzivně vyživuje, napomáhá před stárnutím pleti,
 obnovuje a chrání pleť před vnějšími agresivními činitely, 
volnými radikály a UV zářením.









 Dále jsem si ještě donesla šampon a péči o konečky vlasů značky Toni&Guy, protože plánuji, že si opět nechám narůst delší vlasy.
Na přípravky této značky jsem také moc zvědavá.









Ten den byly v parfumérii navíc 20 % slevy 
a k nákupu jsem dostala i spoustu dárečků - 
kosmetické taštičky značky Collistar a Toni&Guy, 
štětec na pudr značky Collistar, 
rtěnku 
a nějaké vzorky toaletních vod. 
Jednu dostala i Lucinka. 
Jako správná ženská 
už nyní ráda očichává všechny možné vůně :-)






Odpoledne bylo moc příjemné.
Děti byly poprvé v dětském koutku v nákupním centru a říkaly, že příště si zase mohu někam zaskočit, 
že se jim tam moc líbilo :-)
Takže spokojenost byla na všech stranách.



Dnešní příspěvek byl tak trošku jiný, než obvykle.
Takže doufám, že vás nenudil.

Venku svítí krásně sluníčko, i když je chladno,
 ale hlavní je ta pozitivní energie, která k nám ze sluníčka proudí.


A proto i já vám už nyní popřeji krásný zbytek neděle!


Vaše Radka


15 komentářů:

  1. S tím focením jsem se ptala já a omylem jsem svůj dotaz smazala :-) Já si počkám, vůbec to nechvátá. Pěkný večer. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji za Vaši trpělivost:-) Tak po zrcadlovce zatím a pouze jen toužím. Zatím fotím digitálním fotoaparátem Lumix FZ45, ale nyní už se neprodává. Jheo alternativou je tento fotoaparát http://digitalni-fotoaparaty.heureka.cz/panasonic-lumix-dmc-fz45/recenze/#section . Já svůj foťák už budu mít 5 let , nafotila jsem s ním dá se říci už tisíce fotek a jsem s ním maximálně spokojená. Původně jsem si tenkrát chtěla pořídit také zrcadlovku, ale nakonec jsem si koupila tento. Fotím moc ráda, nejen věci na blog, výlety, ale i naše děti - focení se stalo na amatérské úrovni mým koníčkem a doufám, že si jednou zrcadlovku také koupím. Takže jako u všeho platí - dělat vše s láskou a trpělivostí a výsledek se určitě dostaví. Mějte se krásně a hezký zbytek dne!Radka

      Vymazat
    2. Já děkuji :-) Tak budu trpělivější a snad se výsledek dostaví. Teď jsem tedy zmatená s tou zrcadlovkou, mám nikon d5100 a píší tam zrcadlovka a ten Váš mi přijde taky zrcadlovka, ale jak říkám, nerozumím tomu :-) Hezký večer ! Eva

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Ajko a zatím to vypadá, že tenhle týden bude podobný. Dneska po práci úřad a pošta, zítra k pediatričce pro jednu zprávu a jistý mám i pátek - kolegyně bude mít třicetiny, tak si po práci půjdeme na chvilinku někam sednout :-) A samo už mám plán na víkend,. takže doufám, že bude hezké počasí. Krásný den! Radka

      Vymazat
  3. Sebehýčkání je moc důležité! Dobře děláš. Tak se měj báječně a hezké jarní dny přeji, Klárka.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, moc jsem si to užila, ještě si budu muset naplánovat nějakou masáž zad, protože už mě zase 14 dní berou záda. Měj se krásně a hezký podvečer! Radka

      Vymazat
  4. Radu udělala jsi moc dobře, že ses nechala hýčkat. Tak to má být, zasloužíme si to každá z nás. Měj krásný týden. Ála

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Álo, moc děkuji! A přijde mi, že na to mám snad víc času teď, když chodím do práce :-) Měj se krásně! Radka

      Vymazat
  5. Super den, takové dny já mám ráda :) občas je to potřeba :)
    Hezký den, Klariss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Klárko, člověk by si na to zvykl okamžitě :-) Měj se krásně! Radka

      Vymazat
  6. Radu, pracovní dny jsou někdy tak náročné, že si takovou sobotu jistě zasloužíš. Moc ti to přeji!
    Přeji pohodový podvečer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, mockrát děkuji! Přeji Ti příjemný podvečer a hezké pozdravy! Radka

      Vymazat