pátek 5. června 2015

Když máte doma malou slečnu...

Krásný páteční večer!


Když máte doma malou slečnu, 
ač chcete, nebo ne,
 musíte se s určitými skutečnostmi smířit.
Když se na ní podíváte,
zdaleka už to není to malé miminko, 
které se pořád kolem vás motalo.
Chce čím dál tím více vyhledávat svoje kamarádky a kamarády.
Začíná mít svoje nálady
a začíná si prosazovat to, 
co zrovna teď by chtěla nebo naopak nechtěla.
A občas si říkáte,
jak se to tak stalo,
 že je tak přemýšlivá 
a co vše úžasného se dokáže v její hlavičce zrodit.
Ať je to o postižených dětech, starých lidech, kamarádech
 a nebo prostě o věcech, které ji zrovna napanou.
Jednu chvíli by si nejradši namalovala pusu,
a za chvilku vidíte,
 jak sedí v koutku pokojíčku a hraje si s panenkami nebo legem.
Roste vám před očima,
a ačkoliv si to nechcete přiznat,
začíná se z ní velmi pomalinku,
ale jistě stávat slečna se vším všudy.
A tak začnete pozorovat to,
že i když dříve si přála k narozeninám panenky,
teď už se její zájem ubírá jiným směrem.
Asi to nemají všechny holčičky,
ale u nás se přání začala orientovat na kosmetiku a
 takové ty strašně důležité věci pro každou správnou ženskou - 
jako jsou kosmetické taštičky, voňavky, šminky, hadříky 
a všechna možná cingrlata od prstýnků, náramků, sponek
 a čelenek do vlasů.
Do školy se snažíte korigovat to, 
že na tohle je ta vaše malá slečna zatím ještě příliš malá,
ale o víkendu prostě a jednodušše " vyměknete" 
a povolíte, 
že když se jde k fotografce,
 může si namalovat řasy vaší řasenkou 
a nebo namalovat rty leskem nebo světloulinkou rtěnkou.


O víkendu budeme slavit Lucinčiny narozeniny.
O dobrotách, které připravíme,
 jsem zatím ještě moc nepřemýšlela, 
ale dárky, 
ty už máme připravené.
V Bijou Brigitte jsem tento týden šla nakouknout, 
zda nebudou mít nějaká cingrlata pro tu naši  malou slečnu 
a sehnala jsem úžasné čelenky.
O to větší radost jsem měla, 
když jsem přišla domů a Lucinka zrovna čelenky měla vytažené
 a prohlížela si, jakou má sbírku.
Takže budu doufat,
 že jsme se jí trefili do vkusu.

 V týdnu dorazily šaty,
 které si Lucinka sama vybrala
 a které si přála.

 A nakonec jsem dnes ještě zabrousila do mé oblíbené
Tam si připadám jako v jiném světě 
- je mi tam strašně krásně,
pokud člověku v nějakém obchůdku krásně může být.
Příjemné dekorace, nádherné zboží, krásné vůně všude kolem vás
 a moc příjemá obsluha.
Potěšíte tady snad všechny smysly...
A protože Lucinka miluje maliny,
zvolila jsem tedy kousky z limitované edice:

Malina:

balzám na rty s malinovým olejem
osvěžující sprchový gel s výtažky malin, oliv a obilných klíčků
poctivý osvěžující malinový sirup
a svíčku ve tvaru voňavého srdíčka








































Zítra ještě doladíme meníčko na nedělní oslavu,
koupíme kytičku, zabalíme dárky 
a v neděli si ještě s mými rodiči užijeme 
doufám krásnou oslavu.


A jaké máte plány na víkend vy?


Já Vám už nyní přeji krásný letní večer!


Vaše Radka

5 komentářů:

  1. Strašně moc rychle nám ty děti rostou a dospívají, člověku je to až líto, ale tak to prostě je :-). Dárky jsou úžasné, všechny by měly úspěch i u nás. Ať se oslava vydaří a Lucince přeji jen to nejlepší. Přeji krásné dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  2. Radu nakoupila jsi krásné dárky a určitě Lucinku potěší. Manufakturu já taky můžu..mám malinový krém na ruce a je také úžasný..Krásně si užijte oslavu. Já jedu na oslavu zítra a moc se těším..Krásný víkend Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Raduško, moc krásné dárečky, udělají jistě radost velikou. V Manufaktuře se také cítím blaženě a moc ráda tam vybírám dárečky pro své blízké. Ať se oslava vydaří a malé oslavenkyni všechno nejlepší! Pa, Lucka

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, nakoupila si parádní holčičí "záležitosti", uděláš Lucince velkou radost!
    Mějte všichni krásný den, užijte si oslavu!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Radu, užijte si krásnou oslavu a Lucince přeji jen to nej...nej....Dárečky ji určitě potěší...sama jsem v Manufaktuře " maliny" kupovala.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat