pondělí 6. července 2015

Domácí jahodová limonáda s limetkovou šťávou




Krásné sváteční pondělí - nebo lépe řečeno sváteční večer!


Máme za sebou tři dny volna. 
Počasí bylo jako malované a protože tohle počasí mám moc ráda, 
pokud jsem v dosahu vody, 
libovala jsem si.
 Jeden den jsme strávili na chalupě 
a zbylé dva u nás ve městě na koupališti. 
V sobotu odjela Lucinka k babičce 
a nám zbyl doma slaměný jedináček. 
Nejprve byly slzičky, 
ale teď už si užívá toho,
 že je všechna pozornost směřovaná jen na něj.
Do práce půjdu ještě 4 dny 
a pak mám týden dovolenou. 
Ani vám nemusím popisovat, 
jak moc už se těším :-)
A protože v těchto horkých dnech jsou důležité především nápoje,
přináším vám tip na další domácí limonádu.


Suroviny:


500 g jahod, 1 litr sodovky, lžíce třtinového cukru, šťáva z jedné limetky, máta


Jahody omyjeme a dáme do vyšší nádoby.
Ponorným mixérem důkladně rozmixujeme na pyré,
 přidáme cukr a šťávu z limetky a ještě chvilinku mixujeme.
 Přelijeme do džbánu a zalijeme litrem vychlazené sodovky.
 Pro ještě větší osvěžení můžeme přidat led 
a na dozdobení a doladění chuti můžeme přidat lístky máty.





















A protože jsem měla s sebou ve dnech volna foťák, 
budete se moci těšit i na další články.
Teď už vám popřeji hezký zbytek dne a doufám,
 že se vám v noci bude dobře spát.
To je asi jediné, 
co mi na tomhle počasí totiž vadí. 
Že vyhřátý byt není moc ideální na noční odpočinek.




Vaše Radka




2 komentáře:

  1. Mňááám, chystám se na samosběr, tak už vím, co s jahůdkama:-).

    Měj se krásně!!

    www.bygabra.cz

    OdpovědětVymazat