sobota 23. července 2016

Okurková sezóna....





Není okurková sezóna jako okurková sezóna :-)
Okurková sezona mých rodičů je k nezaplacení.
Protože nad kyselé okurky od mojí mamky široko daleko fakt není!
A tak mi to nedalo,
a když jsem byla s dětmi na chalupě,
vyfotila jsem i už několikátou sklizeň tohoto roku.
(Mimochodem v tuhle chvíli už má mamka zavařeno 66 skleniček).
A protože zavařené okurky dostáváme vždy od mých rodičů,
zeptala jsem se mamky,
zda bych se tu s vámi nemohla o její recept podělit.
Takže v jednom z příštích článků se na něj budete moci těšit....





































A jak prožíváte okurkovou sezónu vy? :-)


Hezký den!


Vaše Radka

3 komentáře:

  1. Mám zavařeno, uklizeno ve špajzce a to mám ráda. Syslím si, syslím si ☺
    Pa pa Raduško, M.

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, mám hotovo, ale proti tvé mamince jsem tedy břídil :o)
    hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. U nás teprve Radu začínám okurky sklízet. Museli jsme dosazovat, neboť po jednom vydatném dešti nám semínka z hlíny odplavala neznámo kam :o). Máme taktéž rodinný recept, který jsem získala přivdáním se :o). Jsou vynikající.
    Ála

    OdpovědětVymazat