neděle 11. března 2018

V jarních tónech...




Krásný nedělní večer!



Dnešní den se opravdu vyvedl.
Bylo nádherně
a sluníčko nám posílalo jarní náladu v podobě svých paprsků.
Nevím jak to máte vy,
ale moje nálady jsou občas závislé na tom,
jaké je počasí.
A tohle počasí mi náladu posílá do nebeských azurových výšin :-)
Stručně řečeno,
čím více slunečných paprsků a modrého nebe,
tím víc se cítím fajn a pohodově.
A dnešní den opravdu pohodový byl...


A protože už je venku cítit jarní počasí na každém rohu,
přinesli jsme si tu jarní náladu i k nám domů.
Po tmavších tónech bylo na čase,
abychom si doma užili trošku té blankytné modré....

































































Užijte si krásný zbytek nedělního dne
a přijměte od nás spoustu pozdravů!


Vaše Radka






4 komentáře:

  1. Dobrý den,
    to jsou moc krásné jarní fotky...

    Přeji pohodové Velikonoce Šárka

    OdpovědětVymazat
  2. Jéé Raduš, tak jsem tu tak narazila na narcisky-že jsem neodolala a článek jsem musela otevřít:-). Moc krásná výzdoba, už se těším na jaro:-).
    Měj se krásně, dávám odběr tvému blogu a budu ráda, když se zastavíš na návštěvu i u mě na blogu, navíc teď u mě probíhá soutěž s Dermacol.

    Měj se krásně!
    ByGabra

    OdpovědětVymazat