neděle 22. července 2018

Na 3 dny v Olomouci




Krásné nedělní ráno!


Dnešní ráno je pro mne zvláštní.
Nostalgické.
Dnes mám poslední den dovolené
a nejsem z toho úplně nadšená,
možná dokonce smutná,
že už je to vše za námi.
To ale určitě pochopí každý z Vás.
A jaká ta dovolená vlastně byla?
Cestování...výlety...hrady a zámky...plavba lodí...
cyklotoulky...kino...gastronomie...romantika...
zmrzlina...
kafíčka...muzea...koupání...
Byla přesně taková, 
jaká každá dovolená má být - 
jsem spokojená, šťastná a.... :-)


Včera jsem se s dětma vrátila z poslední dovolenkové zastávky, 
kterou jsme strávili v Olomouci.
Opět jsme se vydali na cestu vlakem,
kterou máme tolik rádi...
Co na tom,
že byly výluky...
Co na tom, že měl vlak zpoždění -
ať už je to z jakéhokoliv důvodu.
Jsou věci,
které my neovlivníme,
tak proč si kvůli tomu kazit výlet,
na který se Luci s Pepínem tolik těšili...


Program výletu jsem tentokrát přizpůsobila tomu,
aby si ho užily i děti -
nemohly to být pouze památky,
to by je asi moc nebavilo :-)
V plánu byla olomoucká ZOO, návštěva aquaparku 
i procházky historickým městem.
Dokonce se nám podařilo se setkat i s mou virtuální kamarádkou,
kterou možná znáte i vy z blogu bandorka.
Vypadalo to chvilku,
že k setkání nedojde,
ale nakonec vše dobře dopadlo
a u kávičky a dobrot k osvěžení to bylo moc milé setkání
a já vám Štěpánku a Baru moc děkuji,
že po tolika letech internetového kamarádství jsme vás měli konečně možnost
 poznat i ve skutečnosti!!!
Jen vše bylo tak narychlo,
že nemáme ani společnou fotku.
Hlavně,
že jsem foťák měla s sebou :-)

















































































































































Tři dny byly příliš málo na to,
abychom viděli úplně vše,
co bychom chtěli vidět.
Takže doufám,
že se sem ještě podíváme.


Krásnou neděli
a pokud máte dovolenou teprve před sebou,
přeji Vám,
aby se vám vyvedla minimálně tak,
jako mě.


Vaše Radka




3 komentáře:

  1. Radu, do Olomouce jezdíme často, ale takhle vyfocené to centrum vypadá skvěle, to si člověk ani neuvědomí.
    Tak co možná nejvíc bezbolestný návrat do práce ;)
    Ilona

    OdpovědětVymazat
  2. Olomouc je krásné město :) před pár lety jsme tam byli v Zoo :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    OdpovědětVymazat
  3. šťastná a.......................?
    že by?????????????
    Radu, Olomouc mám taky moc ráda.
    Majka

    OdpovědětVymazat