neděle 6. dubna 2014

Háčkované jaro ....

Miluji jaro! Čas, kdy se probouzí příroda ze zimního spánku, začínají se objevovat první sněženky a bledulky, které brzy vystřídají narcisy a tulipány. Miluji, když svítí sluníčko a vy za chůze na svých zádech a krku cítíte, jak nabírá sílu, cítíte to příjemné teplo, kterým do vás proudí mnoho nové, svěží energie. Miluji, když odložíme huňaté bundy, kabáty a svetry a vystřídají je mnohem lehčí a pro mě příjemnější kousky oděvu. Miluji svěží vánek, barvy všech květin a miluji svěží zelenou jarní trávu a listy, které začínají pučet. A ještě něco miluji a to bez ohledu na roční období.  Miluji háčkování a na jaře o to víc, že všechnu pozitivní energii získanou z jarní přírody vpouštím prostřednictvím háčku a klubíček do čepiček, které dělají spoustu radosti nejen malým, ale i těm velkým. A odměnou je mi pak pochvala, která mě vždy povzbudí do další práce. Takže děkuji ti jaro a děkuji všem těm, kteří mi dávají důvěru a já jim mohu dát kousek ze sebe ve svých háčkovaných čepičkách. 





































Žádné komentáře:

Okomentovat