neděle 26. října 2014

Vánoční Venkov a styl a Dekor

Nevím jak to máte vy, ale od doby, kdy máme doma internet, kupuji časopisy úplně minimálně. Inspirace, recepty a rady hledám převážně na internetu. Výjimkou bývá jen občas časopis Apetit, kterému někdy neodolám a koupím si ho. A další výjimkou potvrzující pravidlo jsou vánoční speciály. Vánoce a dobu adventní miluji. Je to jedno z nejkrásnějších období v roce, i když to může znít pro někoho jako klišé. Takže když začínají v tomto období vycházet speciály časopisů, určitě si každý rok nějaký koupím. Letos jsem zatím sáhla po časopisu Dekor a moje mamka, jelikož odebírá Venkov a styl, mi přivezla i tento časopis, aby se mi alespoň o trošku lépe marodilo. Prohlížím si stránky plné inspirací a pomalinku, ale jistě si v hlavě začínám říkat, co a jak připravit, aby ty letošní Vánoce byly zase krásné. Pro někoho je to možná příliš brzy. V obchodech se začíná objevovat vánočí zboží, některé řetězce se už pomalinku začínají převlékat do vánočního šatu, ale mě osobně to nevadí. Nechám se ovlivnit jen do takové míry, aby mi to bylo příjemné. Vánoce jsou přeci o tom, jaké si je uděláme my sami a nemůže nás otrávit to, že nám něco někdo někdy vnucuje. 
Pokud budete mít i vy nějaký tip na vámi oblíbený vánoční časopis, budu ráda, když mi o něm napíšete.











Dnešní den je pro nás všechny o hodinu delší. Přeji vám proto, aby tato hodina byla co nejlépe využita v kruhu nejbližších a při činnostech, které vám přináší potěšení a radost!


Vaše Radka

6 komentářů:

  1. Ahoj Radu, máš moc hezký blog, ráda k tobě nakukuji, ale moc nekomentuji. Dneska musím, já jsem neodolala novému časopisu, který vydává stejný tým, který donedávna vydával Venkov a styl. Je to Krásný venkov. První číslo je právě na stáncích a je moc pěkné. V lecčems jsou si podobní, ale přestože znám první titul už roky, tak je mi ten nový nějak příjemnější. Možná to bude těmi lidmi, Pavlína Blahotová je prostě třída. Tak zkus a uvidíš. A napiš mi třeba i svůj názor. Přeji hezkou neděli a brzké uzdravení. Radka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Radu, moc Ti děkuji za Tvůj vzkaz. Hned jsem začala pátrat po časopisu, který jsi zmínila a musím říct, že je to veliká náhoda. Zrovna dneska na mě na facebooku vykoukla na stránkách Yankee candle reklama na tento časopis a já si říkala, jestli to nebude podobné s tím stylem :-) Na tenhle časopis jsme s mojí mamkou narazily u kadeřnice, kam jezdíme a mamku moc okouzlil, že si objednala předplatné. Pátrala jsem po internetu a zjistila jsem, že se v redakci zřejmě stalo cosi, a možná proto i píšeš, že je Ti ten nový časopis příjemnější. Zkusím se po něm u nás podívat a kdyžtak Ti ještě napíšu "recenzi". Děkuji za tip a krásný zbytek neděle! Radka

      Vymazat
  2. Milá Radu, já taky časopisy už moc nekupuji, ale kolem Vánoc to je těžké odolávat. Já taky miluju adventní čas, i když si teď ještě stále užívám podzim.
    A jediný časopis, který mám předplacený je Gurmet, ten mám moc ráda.
    Krásný den Majka
    jo a ten makovec, ten teda je, musím ho brzy zkusit.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to mě trochu mrzí, že nemůžeme vyrazit na procházku a užít si barevného podzimu. Sedím doma a koukám za okno a to mé dobré náladě taky moc neprospívá. Ale snad brzy bude už lépe, nějak to na mě padá. Přeji krásný večer! Radka

      Vymazat
  3. Raduško, takz už moc časopisy nekupuji, není čas, ale vánoční chybět nesmí ;) Krásný den, marode Barča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Baru, musíme si v něčem listovat za dlouhých večerů :-) papa Radka

      Vymazat