úterý 3. března 2015

Kytička pro dnešní den ....

Krásné odpoledne!

Dnešní den byl opět ve znamení sluníčka.
Ráno nás sice překvapil mírný poprašek sněhu, ale naštěstí teď už po něm není ani památka.
Nic proti zimě, ale přeci jen - já osobně mám raději jaro. 
A kor, když nás takhle ladí na jarní vlnu - paprsky vysílanými k nám dolů na zem, jarními kvítky na zahrádkách i v trávě a samozřejmě obchodníci už nás také pomalinku, ale jistě začínají lákat jarními kousky do našeho šatníku a malými velkými nezbytnostmi na Velikonoce ....

U nás doma se tentokrát zabydlela tato krásná květinka. 
Šla jsem si sice pro primulku, ale nakonec zvítězila tahle krasavice. 
Je úplně obyčejná, ale přesto krásná. 
Takovým tím jednoduchým způsobem 




















 
A nakonec ještě dvě fotky vyfocené mobilem, když jsme šli s Pepánkem pro Lucinku na kroužek vaření.
Zdálo by se, že jsou přibarvené, ale kdepak. Takovéhle azuro skutečně bylo. 
Už se prostě nemůžeme dočkat jara!











Užijte si pohodový zbytek dne!



Vaše Radka

12 komentářů:

  1. Radka, tak tento kvietok a tiez v ruzovej farbe zlakal aj mna :-) Nadherny je, krasne fotky...a obloha je uzasna :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie, moc Ti děkuji! No, váhala jsem - měli i s tmavšími kvítky, ale tenhle byl krásně jemný, tak zvítezil. Uf, ať už je jaro :-) Krásný večer! Radka

      Vymazat
  2. Radu, krásné fotky..jojo, kytičky, to je moje:o)..Krásné a doufám, že slunečné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, mockrát Ti děkuji! Je to krásné, že už je v obchodech takový výběr, máme z čeho vybírat :-) Krásný víkend! Radka

      Vymazat
  3. Radu, dneska bylo nebe opravdu moc krásné...
    A ta chudobka je moc krásná!
    Pohodový večer, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, já se také raduji z každého slunečného dne, které teď máme. Té růžové kytičce (nevím, jak se jmenuje, ale já jí vždycky říkám růžová sedmikráska) to v béžovém hrnečku moc sluší. Hezký den, Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, moc Ti děkuji! Doufám, že teď slunečných dní už budeme mít více a více, nemůžeme se dočkat! Krásný víkend! Radka

      Vymazat
  5. Radu, já mám tyhle kytičky jarní taky moc ráda. A u Vás je kroužek vaření? to je moc prima, to si holčičky určitě hodně užívají, vzpomínám jak jsme mívali vaření ve škole, moc mě to bavilo, bylo to jiný než doma - podej, oloupej, přines, zamíchej. Tam jsme mohly všechno skoro samy.
    krásný den Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Majko, ano, ve škole mají kroužek vaření a mohou tak chodit už i prvňáčci. Mají dvě skupiny a ani se na všechny zájemce nedostalo. Lucinka je také moc ráda, že může chodit. Pekli třeba perník, dělali vajíčkovou pomazánku, palačinky, špagety, příští týden budou dělat smažák :-) A Ppepánek se už hlásil, že až bude chodit do školy, že také bude chodit na vaření :-) Měj se moc hezky a příjemný víkend! Radka

      Vymazat
  6. Raduš, taky miluju jaro :-) jak začne svítit sluníčko a oteplovat se, tak hned mám lepší náladu, radost ze života a taky chuť nakupovat :-D musím ti pochválit květináč, přesně můj styl, hodil by se mi :-)
    Krásný večer :-) Klariss

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kláro, moc Ti děkuji! Krásné počasí mě celý týden dodávala energii, ale dnes už jsem vyšťavená, zaplať pán Bůh, že je víkend :-) Děkuji za návštěvu a měj se krásně! Radka

      Vymazat