neděle 26. dubna 2015

Syslí ráj...

Hezký večer!


Dnes jsme prožili s rodinou úžasné odpoledne.
Ačkoliv v Kosmonosích, tudíž v těsné blízkosti Mladá Boleslavi žijeme už více jak 10 let, 
o tomhle syslím ráji jsem se dozvěděla teprve nedávno.
A protože jsme byli na syslíky na vlastní oči velmi zvědaví, 
vyrazili jsme na Radouč...
To, že v průmyslovém městě budou žít ve volné přírodě v dnešní době už vzácní živočichové, 
je jen těžko uvěřitelné.
O to větší to však byl zážitek.
A to nejen pro děti, ale i pro dospělé.
Je neuvěřitelné, že tato malá zvířátka se vůbec nebála 
a ačkoliv se v jejich blízkosti pohybovaly opravdu desítky lidí, 
nebála se dokonce si od lidí zobnout mrkvičku nebo třeba slunečnicová semínka....










































 Jediné, co nás při pozorování toho hemžení napadlo je, 
že jsou drzí jako lázeňské veverky :-)



Dobrou noc!




Vaše Radka



14 komentářů:

  1. Teda to byl super výlet,jo a dcera je na tebe strašně podobná..celá ty!!!Hezký celý týden,,Ilča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc Ti děkuji! Moje mamka v ní také vidí mě, když jsem byla malá, ale třeba zase kolegyně spíše manžela :-) Krásné odpoledne! Radka

      Vymazat
  2. Jé, a dokonce jsou ochočení.-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, jednoduše řečeno: úžasné! Hezké odpoledne! Radka

      Vymazat
  3. Raduš, nafotila jsi parádní fotečky. Je zvláštní, že se ti syslíci vůbec nebojí.
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, moc děkuji! Také mě to mile překvapilo, nedokázala jsem si to představit, když jsem o tom slyšela. Hezké odpoledne! Radka

      Vymazat
  4. Jej, to je nadherne, nemam slov...proste ziram :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Katie, moc děkuji, jsem ráda, že jsem Ti mohla alespoň zprotředkovaně něco takového ukázat! Hezký zbytek dne! Radka

      Vymazat
  5. Úžasné fotky Radu, děti musely být nadšené!
    Přeji hezké odpoledne, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc Helenko! A musím říct, že nejen děti :-) Měj se krásně! Radka

      Vymazat
  6. Radu.....tak dneska jsem se byla na syslíky podívat s kolegyní, která bydlí poblíž a na ty malé kouká z balkónu......
    Je to úžasné, co jich tam pobíhá...
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, je to fakt krásný zážitek! A kor když si představíme, že jen několik desítek a stovek metrů odtamtud máme tu naši automobilku :-) Hezký zbytek dne! Radka

      Vymazat
  7. Radu, já jsem z nich taky paf..chystám se tam na procházku s dětmi..snad před námi neutečou:o))..krásné dny.Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, určitě vyražte, myslím, že děti budou koukat a užijí si to minimálně tak, jako my :-) Hezký zbytek dne! Radka

      Vymazat