úterý 8. září 2015

Snad po sto letech....

Krásný podvečer, nebo spíše už večer moje milé!


Nejdříve Vás všechny moc zdravím.
Je to snad už sto let, 
kdy jsem naposledy byla na mém blogu.
Ještě nedávno jsem si nedokázala snad ani představit,
 že bych na blog alespoň několikrát týdně nenakoukla, 
ale poslední dobou na něj bohužel nemám čas.
Mrzí mě to, ale než bych dělala něco ve spěchu a jen proto, 
abych byla činná za každou cenu, 
raději si odpočinu a až přijde čas, 
kdy se vše usadí a já naleznu energii a čas na blogování,
zase se moc ráda vrátím! 
Prozatím bych ještě ráda zveřejnila jednu informaci k výměně.
S několika z Vás jsem byla ve spojení,
že termín poloviny září k výměně by rády prodloužily.
A protože i mě se to hodí,
ráda bych Vám napsala, 
že své dárky do výměny tedy můžete zasílat až do konce měsíce září.
Všem, které už svůj dáreček zaslaly, 
bych chtěla touto cestou poděkovat 
a zároveň bych Vás chtěla požádat, 
pokud máte fotky svých výtvorů,
 můžete fotky zaslat na můj mail.
Všem přeji krásný zbytek dne, úspěšný pracovní týden a
i když to ještě začátkem minulého týdne nevypadalo,
zároveň přeji příjemné přípravy na podzim.
Na podzim, který já osobně nemám moc ráda,
ale přesto si naleznu i chvilky, které beru na milost.
Chvilky, kdy mohu zase zapálit svíčky,
chvilky, kdy se mohu na chvilku schoulit pod deku,
na chvilku, 
kdy vezmu do rukou hrnek s horkýcm čajem, 
přičichnu k němu a cítím vůni podzimu.
A konečně na dny, 
kdy příroda bere do rukou barevnou paletu 
a zbarví přírodu kolem nás do krásných teplých barev,
 které patří k mým oblíbeným!


Takže ještě jednou, mějte se moc fajn!


Vaše Radka




5 komentářů:

  1. to nestíhání blogu chápu. Mě dorazil dáreček z výměny už před týdnem, ale nějak nejsem schopná najít čas na to,abych jej nafotila a pochlubila se na blogu :( tak snad to bude co nejdříve a fotky přepošlu....

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, myslím, že na tebe všichni rádi počkáme!
    Ať se ti daří všechno, co děláš!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Dobrý den Radko, já jsem dárek k Letní výměně dostala již minulý měsíc - od Helenky Davidové. Fotky pošlu, ráda se pochlubím. :-) Já jsem tvořila dárek pro Denisu - Moje radosti-takova jsem...ale nemám kam zaslat. Dodnes se mi neozvala. Nevkládá ani na svůj blog, tak snad je to jen z důvodu pracovní vytíženosti. Každopádně balíček mám doma již několik týdnů nachystaný...hezký den Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji za pozvání na váš blog... jdu se kochat! 💜

    OdpovědětVymazat
  5. Mám to teď s blogem úplně stejně. :) Je lepší nechat věci odležet a pak se na vše vrhnout s novou energií! :) Srdečně zvu tebe i všechny tvé čtenářky ke mně na blog. Mimo jiné na giveaway o filtrační konvici Brita se třemi náplněmi a dvě vstupenky na veletrh ForGastro & Hotel. :)
    Giveaway

    OdpovědětVymazat