pondělí 28. prosince 2015

Střípky z Vánoc...

Krásný večer moje milé!


Bohužel jsem za Vámi nestihla přijít před Vánocemi,
 abych vám všem popřála krásné vánoční svátky,
a tak alespoň doufám, že jste si je užili všichni v poklidu a pohodě 
v kruhu nejbližších tak, jako my...


Dokonce i fotky, 
které jsem měla nafocené z příprav,
 jsem si omylem bohužel vymazala.
A tak jsem ráda, že alespoň něco malinko zbylo
a příště si už budu muset dát větší pozor...















































A nakonec bych vám ráda představila našeho nového člena rodiny.
Jmenuje se Bambulka 
a i když je u nás teprve krátce,
už je s ní legrace a je to neskutečný mazel...





Přeji vám, 
aby poslední dny v tomto roce byly příjemné 
a užili jste je v poklidu a s těmi, které máte rádi!


Vaše Radka

9 komentářů:

  1. Radka, krásny povianocny čas :) mali ste krásne sviatky, bohatého Ježiška a to je fajn... Deti sa určite tešili :) prajem všetko dobré v novom roku, Pa Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky :) Králíček je úžasný. Přeji mnoho zdraví a štěstí do nového roku 2016 :)

    OdpovědětVymazat
  3. Radu krásné střípky. Vánoční čas uplynul a opět nás čekají všední dny. Tak ať jsou jen pohodové,radostné a šťastné, plné zdraví a lásky.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Radu, přeji krásné svátky a máš to moc krásné..celá výzdoba je krásná..užívejte si krásné dny i v novém roce..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Radu :-), už jsem se těšila na příspěvek, na fotky z tvého předvánočního vaření a pečení. Měli jste to doma krásně nachystané a ten mazlík, ten teda je :-). Přeji hodně zdravíčka a pohody, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. Já si těsně po Vánocích říkala co se s tebou děje, že chybí příspěvky v takto významný čas ;-)

    OdpovědětVymazat
  7. Krásný stromeček a ty domečky. Ovšem králíček je úžasný. M.

    OdpovědětVymazat
  8. Raduško, přeji krásný a klidný zbytek roku.
    Měj se fajn, M.

    OdpovědětVymazat
  9. Ráďo, já zas letos pro samou práci úplně zapomněla fotit :-)Tvoje vánočka vypadá báječně,
    ale nejúžasnější je váš nový člen rodiny. Přeji ti hodně štěstí a zdraví do nového roku a spoustu pěkných nápadů :-)

    OdpovědětVymazat