sobota 21. května 2016

Mé vysněné místo II. ....




Hezké sobotní ráno!


Po pár chladných a zamračených dnech nás čeká opět nádherný víkend.
Ten jsme začali už včera tím,
když jsme procházkou odpoledne šli na poštu pro knížky,
které jsem nám objednala. 
Šli jsme po louce,
kde už kvetou v plné své kráse kopretiny.
Takže dnes se tam určitě vrátíme udělat pár fotek...


Nedávno jsem zveřejnila zde na blogu článek o tom,
jak si představuji své vysněné místo.
A protože jsem vám slíbila i názory dalších žen,
jaké ony mají své vysněné místo -
ať už pouze v hlavě, nebo to skutečné,
dnes je ten správný čas na splnění slibu...

Takže otázka zněla: 
Jak si představuješ Tvé vysněné místo?


 Lucie: 
Tak určitě nějaká chaloupka v přírodě, se zahradou a vším komfortem. Toužím mít baráček s kuchyní, ze které vyjdu rovnou s hrnkem čaje na pergolu a budu se kochat zahradou. Nemusí to být žádný luxus, to vůbec, spíš romantika.......doufám, že se mi to jednou povede i když se ten barák nenachází ve zrovna malebný vesnici


Pavlína:   
Chci trávit každou zimní dovolenou v Cerviniu (Itálie), každou svou letní na střídačku v Marina di Zambrone a Malajsii. Dále chci mít dům se zahradou, ale jelikož nejsem schopna obětovat (vzdát) svého nynějšího bydlení a své pronajaté zahrady - jelikož tahle místa miluju, tak nemůžu nikdy docílit toho mít rodinný dům a svoji zahradu. Takže je to jen sen a snem zůstane do konce života, leda možná tak na stáří.


Kateřina:
 Já takové místo mám. Je to naše chalupa na Vysočině. Pohoda, klídek, v létě cyklo, pěší, grilování.... v zimě lyžování, bruslení... Prostě náš sen, který stále budujeme. A hlavně i spousta nových fajn přátel.... Zvelebujeme ji už 8 let a už bych řekla, že je dokonalá. Naše srdcovka.


Marcela:
Chci mít svůj dům se zahradou. Kde budu trávit zbytek života s mým mužem a dětmi. Budu tam mít velkou kuchyň s obrovským oknem do zahrady a francouzské okno přímo na terasu. Tam si budou hrát děti a my s mužem si dámě sklenku vína a budeme si užívat rodinné pohody. To je můj sen.


Monika:
Já svůj sen žiju...rodina, baráček, zahrádka...přátelé.. Pravda je, že mám oblíbená místa, na která se vracím, ale ta místa, ať jsou jakkoliv krásná, či uklidňující, není-li tam někdo koho miluješ (ať jsou to i přátelé a pod..), ty místa najednou ztrácejí smysl... Když jsi sám, i zlatá klec, je prostě jen klec...  


Katarína:
Já nějaké klidné místo u moře. Moře, teplo a sluníčko a jsem max spokojená.


Irena:
Pro mě vysněné místo by bylo pryč od spousty lidí v přírodě...harmonie, klid a žádná závist......


Tereza:
Mě by se líbilo mít nějakej hezkej domeček (srub) u jezera v Kanadě třeba. Nebo někde, kde je krásná příroda a nikde nikdo. 


Jiřina:
Moje vysněné místo je tam, kde mám své nejbližší a v tu chvíli je to super. Nebo krásný nový domeček s obrovskou zahradou a žádnými sousedy? :-))) Nás domeček poctivě zvelebujeme, stojí to hodně a ještě nás toho kupa čeká (protože hned máme vymyšleno, co by ještě šlo vylepšit a udělat) ale to je možná dobře. Pak si vážíme toho, že si sedneme na terasu, dáme si kávičku a naše děti po nás lezou.


Lucie:
Tak jak jsem si to vysnila,tak to mam :-) Domeček na vesnici,zahrada,pobíhajíci děti, zvířata,žadní přímí sousedé, prostě naše oáza ♡ Je tu ještě moře práce,ale stojí to za to.


Libuše:
 Vysněný je domeček s třemi patry , aby v něm bydlely rodiny mých dětí , se zahrádkou , lesíkem za zády , bazénem na zahradě a bylo by mi jedno v jaké lokalitě. Ale určitě v české.


Alena:
Chtěla bych roubenku s kachlovými kamny a krbem někde v Beskydech. Nemusela bych v ní bydlet trvale, stačily by mi zatím víkendy a léto :-) A pak jednou v důchodu... kdo ví ... :-)



Jako ilustrační fotky vám přikládám
 fotky z jednoho kouzelného místa nedaleko Vinařic
 ve středních Čechách,
kde jsme před pár týdny byli s dětmi...
























A jaké máte vysněné místo vy?
Už jste ho našli?
Nebo stále hledáte?
Nebo víte, že vaše vysněné místo zůstane jen ve vaší hlavě?


Užijte si nádherný víkend plný odpočinku a sluníčka!


Vaše Radka






 
 



1 komentář:

  1. Mé vysněné místo je určitě náš úžasný dům, naplnění snu po mnoha a mnoha letech. Krásné fotky. Hezký víkend. M.

    OdpovědětVymazat