středa 17. srpna 2016

Skandinávský design - wish list



Hezký večer!

Musím se přiznat,
že mi  dny teď utíkají opravdu, opravdu velmi rychle.
Přesně tak jak jsem v srpnu předpokládala.
A čas běží rychle i na blogu.
Dnešní článek už má dokonce č. 400.
Fakt jsem si nedokázala představit,
že někdy budu schopná tolik článků sepsat :-)


A když už mám to malé výročí,
řekla jsem si,
proč nesepsat moje přání.
Jsou přání,
které si člověk nechává pro sebe,
protože má obavy,
že jak je vysloví nahlas,
tak že rozplynou jako pára nad hrncem.
A pak jsou hmotná přání.
Přání mít doma věci,
která se nám líbí,
do kterých se třeba i svým způsobem zamilujeme.


V poslední době objevuji kouzlo skandinávského designu,
bydlení, doplňků...
Na instagramu, pinterestu, blogeru můžete nalézt tolik úžasných fotografií a inspirací.
A tak vás to doslova pohání pídit se po stránkách,
kde by se takové kousky daly pořídit
a nacházíte další a další krásné,
tvarově čisté kousky.
A to jsem si ještě nedávno říkala,
že je to na mne až příliš strohé a moderní.
Jak je vidět, člověk se pořád mění
a to i vnímáním krásy kolem sebe,
věcmi, kterými by se rád obklopoval.
Takže tady je pár kousků z mého wish listu...


 Čajová konvice Teema finské značky Iitala





 Konvička na mléko té samé značky jako konvice




Mlýnky na sůl a pepř Bottle od dánské firmy Menu


Hrneček dánské značky Bloomingville



Odkládací stolečky dánské značky Hübsch



Stolní lampa dánské značky Hübsch




Grafický plakát Marianna amsterodamského rodáka Rubena Irelanda


Kousky, které jsem vybrala,
určitě nejsou jediné, které se mi líbí.
Ale jsou to kousky, které mě doslova okouzlily.
Je to kombinace černé a bílé,
kovu, porcelánu, korku a dřeva...
Surové, jednoduché a přesto tak krásné a originální.
A protože nás čeká malování bytu,
ukázala jsem manželovi plakát
a dostala jsem zelenou
a Marianna je na cestě k nám domů :-)




Máte i vy váš wish list?


Krásné snění!



Vaše Radka

3 komentáře:

  1. Raduško, hrneček Pause mám. No mám a nemám ☺ Jakmile ho objevila naše Teri, tak si ho zamilovala a je už v podstatě její.
    Pa M.

    OdpovědětVymazat
  2. V jednoduchosti je krása :)

    OdpovědětVymazat
  3. Gratuluji k cislu 400:-), veci jsou krasne, hrnecek mam s napisem coffee break, je muj nejoblibenejsi, a to jich mam hodne:-). M.

    OdpovědětVymazat