sobota 1. prosince 2018

Adventní věnec




Krásnou sobotu!


Dnes nám začal poslední měsíc v  roce,
první adventní víkend
a my se symbolicky probudili do bílého, zasněženého ráda -
krásné a milé překvapení!
Člověk má hned i při předvánočním chystání tu správnou náladu...

Minulý rok jsme adventní věnec neměli
a svíčky jsme zapalovali na adventním svícnu, 
který jsem koupila v Bella rose.
Tento rok jsem si myslela,
že to uděláme stejně.
Ale pak jsem si šla do květinky vyzvednout balíčky s dárky
a v ten moment bylo rozhodnuto.
Vybrala jsem několik drobností
a večer jsme si s dětmi připravili náš letošní adventní věneček.
A nakonec jsem se do něj zakoukala na první pohled :-)






















A co vy?
Máte svůj věneček už hotový
nebo se na něj teprve chystáte?
Krásný zbytek dne!

Vaše Radka



5 komentářů:

  1. Raduš, věneček je hezounký. Tuhle barevnou kombinaci mám na adventních věncích moc ráda.

    Já jsem letos udělala už několik adventních věnců, ale dva šly na školní jarmark, jeden visí u vchodových dveří a poslední bude viset u terasy, až jej zítra dotáhnu do finále .-) Věnec na stůl letos asi poprvé za celou dobu, co jsem opustila rodné hnízdo, letos mít nebudu. Na školním jarmarku mi padl do oka krásný adventní svícen, tak už asi věnec tvořit nebudu.

    Krásný advent A.

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný věneček. Pohodovou první adventní neděli přeji.

    OdpovědětVymazat
  3. Věneček se vám povedl, je krásný :)

    OdpovědětVymazat
  4. Nádherný věneček!Krásné a požehnané Vánoce přeji:-)

    OdpovědětVymazat