úterý 4. září 2018

Jak to dopadlo?

Hezké odpoledne!




Jak jsem slíbila,
hlásím se s vyhlášením soutěže.




Nejprve bych Vám chtěla všem moc
 poděkovat za Vaše milé komentáře.
Vůbec jsem nedoufala,
že jich bude tolik.
Ani nevíte,
jakou jste mi udělaly radost,
že jste na mne nezanevřely,
i když jsem si dala pauzu.
A víte co?
Zase jsem objevila chuť psát,
chuť fotit foťákem.
Neslibuji,
že budu psát několik článků za měsíc.
Ale je možné,
že mne tu teď uvidíte častěji.
A pokud máte instagram,
můžete mne sledovat i tam pod jménem Radunka1062.
Tam jsem aktivní téměř denně.
Přeci jen "vyblejsknout" momentku je mnohem snazší,
než napsat článek,
 aby měl hlavu a patu :-)










A koho jsme tedy vylosovali?
Lucinka losovala z lístečků a vyhrává Eva, 
která napsala komentář 27. srpna v 9:46.
Moc blahopřeji
a chtěla bych poprosit Evu,
aby mne kontaktovala na mailové adrese,
protože na sebe nezanechala kontakt
a já bych se chtěla domluvit ohledně zaslání ceny :-)
Snad vám Evi cena udělá radost.




Všem ostatním přeji krásný zbytek dne
a třeba zase nějakou soutěž vymyslím :-)




Mějte se krásně!




Vaše Radka






3 komentáře:

  1. Dobrý večer, Radko, jé to jste mě potěšila, email je eva.chaloupkova1@seznam.cz . Výhra je moc pěkná, mám radost. Posílám pozdrav z mého bydliště a zároveň místa Vašeho výletu Českého Krumlova. Hezký večer a moooc děkuji. Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Evičce moc blahopřeji a tobě, naše milá Radunko, (tak oslovovala vždy babička moji maminku - srdeční záležitost), přeji dost času a síly na blog. Ráda chodím, čtu, kochám se a inspiruju.
    Krásné dny.
    Bohunka

    OdpovědětVymazat