úterý 15. dubna 2014

Ladím, ladíš, ladíme ...

Znáte to. Někdy si něco vymyslíte a pátráte, sháníte, pokukujete a pořád to není to pravé ořechové, co by se Vám líbilo. Prostě máte určitou představu, co by se vám líbilo a ne a ne to sehnat. Proto mám vždy velikou radost, když se mi něco povede doladit podle mých představ a podle toho, co se mým blízkým líbí. Moje dcera Lucinka pomalinku, ale jistě upouští od "dětských" barviček, už to není žádná růžová princezna, ale v polední době si oblíbila modrou barvu. Jak ona, tak i já, máme rády riflové oblečení, džíny, sukně, bundičky... A protože je to přeci jen holčička každým coulem, má ráda šatičky, sukýnky a pro mne není lepší kombinace džínoviny a romantických kousků oblečení. A pokud se podaří doladit doplňky, nemá to chybu :-) Bundička GAP, sukně Y.D. sehnaná v second handu, tílko se srdíčkem z nové kolekce Next, kabelka F&F a nakonec krajková čepička Hand made :-)


Takže přeji šťastnou ruku a oko při ladění jarního a letního šatníku a krásný den :-)


Radka

















Žádné komentáře:

Okomentovat