úterý 2. září 2014

Nezadržitelně se blíží....

Kdo? No přeci podzim. Dnes na mě jukal snad ze všek koutů. Jako každé ráno, šla jsem do obchodu. V oddělení zeleniny jsem neodolala kouzelné dýni hokaido. Co z ní bude? To je zatím ve hvězdách, ale já si s ní poradím. Jen o kousíček dál byl regál celý pokrytý  kobercem z nádherného vřesu. Vřes miluji od malička. Když jsme chodili na houby, nikdy jsem nezapomněla  natrhat mamince malou kytičku. Takže šup s vřesem do košíku.





 Usmívaly se na mě i jablka, hrušky a švestky s blumami. Švestky jsme si dovezli o víkendu od manželova dědečka a v tuhle chvíli z nich už peču povidla, takže podzim u nás i nádherně voní. A konečně, když jsem šla pro Lucinku do školy, vzala jsem to přes park a ani jsem nemohla uvěřit tomu, že už dokonce padají kaštany. Takže když jsme šly s Lucinkou zase zpět pro Pepánka do školky, pár jsme si jich nasbíraly do kapes. A když jsme přišli domů a dali péct již zmíněná švestková povidla, zkrášlili jsme si balkon podzimními poklady...






















 







A pak že nemám ráda podzim. Třeba to s ním nebude zase až tak horké :-)


A co že je náplní našeho odpoledne od včera? Balíme a balíme a balíme učebnice a sešity. A protože jsem už neměla nervy na to, jak má každá učebnice jiný rozměr a nemohli jsme sehnat pořádný obal, nakoupili jsme balící papíry podle toho, co se líbilo Lucince, archy igelitu a zabalili jsme vše podle našeho gusta. Vřele doporučujeme!!!! :-) 






Tak my jdeme ještě pokračovat v denních povinnostech a Vám přeji krásné odpoledne!



Vaše Radka

2 komentáře:

  1. Radu, miluješ vřes stejně jako já. Jezdíme na Vysočinu do našeho sadu a do lesa na houby a tam roste vřes. Vždy si natrhám do plechových konviček, pěkně uschne a zdobí celý rok.
    a pomalinku už taky začínám zdobit podzimně. Hokaido mám ještě na záhonku a povidel jsem loni navařila nějak víc, tak mám zásoby, ale dnes jsem zužitkovala ne moc pěkná jablíčka na dětskou přesnídávku, jen jsem tam nedala pudink, jen cukr a citronovou šťávu.
    obaly máte moc pěkné,
    přeji krásný večer Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Jojo, blíží .... ale já bych fakt radši to léto:-))) Ale jinak šišky už mám taky:-))

    OdpovědětVymazat