čtvrtek 10. dubna 2014

Když se zamilujete ...

Jasný, ten pocit zná asi každý. Pokud máte to štěstí, že je láska opětovaná, baví vás všechno, na co byste jindy neměli ani pomyšlení. Připadáte si, jako byste se vznášeli na nějakém obláčku, jako by vše kolem vás bylo barevnější, veselejší a pozitivně naladěné a mělo smysl. Sami máte chuť se usmívat na celý svět, obdarovávat vaším zářícím úsměvem své okolí, objímat kolemjdoucí, nemůžete se dočkat, kdy vám ona  nebo on zavolá, napíše SMS (mimochodem nosíte za všech situací telefon u sebe, abyste náhodou něco neprošvihli). A pak se těšíte na chvíli, kdy se zase konečně setkáte. Tak tohle zamilování  je každému jasné a  určitě ho každý z nás minimálně jednou zažil. 
Já mám ale na mysli teď trochu něco jiného. Můžete se zamilovat také do věcí neživých, do nějaké činnosti, která vás provází vašim žitím a která pro vás začne být jakousi závislostí, bez které pomalinku, ale jistě nemůžete existovat, bez které by vás to nebavilo, nebo by nebyly některé chvilky života příjemné. Pro mne se takovou malou tajnou závislostí stal porcelán dánské značky Green Gate a nyní už o ní víte i vy :-)
Nějakou dobu jsem nejprve chodila nakukovat na internetové stránky, kde byla spousta nádherných fotek, na kterých i obyčejný čaj, káva nebo moučník vypadaly božsky - prostě jinak a  to ladilo mému esteticky založenému oku :-) Nakukovala jsem do internetových obchůdků a kochala se jemností, barevností a rozmanitostí velkého množství vzorů, což mne skutečně dostávalo. S velikou rozvážností jsem si dala hrnečky, misky, talířky a konvičky do košíku, abych ho zase potom vyprázdnila. 
Ale potom přišel den, kdy už jsem po pečlivém zvažování, který vzor bude pro mne tou pravou srdcovkou, nedokázala odolat a od srpna 2012 jsem se stala hrdou majitelkou prvních kousků tohoto krásného porcelánu. První byly puntíčky - konkrétně kolekce Naomi a spot beige a postupně přibývaly další. Vždy, když dorazil balíček, s napětím jsem opatrně rozbalovala pečlivě zabalené kousky a vždy mne porcelán okouzlil znovu a znovu. Dokonce i naše děti se vybalování rády účastní a chtěly mít jenom a jenom svůj vlastní puntíkatý hrneček.
Tak to je další střípek mého života, o kterém jsem vám tu napsala. Možná si řeknete, bláznivá ženská, co je na porcelánu. Ale každý máme tu svou závislost a i tady platí, kdo to nezažije, ten to nepochopí :-)

Krásný den plný našich malých závislostí a lásek přeje 


Radka






































































4 komentáře:

  1. Raduško, krásně jsi to napsala, přesně vím o čem mluvíš, problém je, když těch "lásek" má člověk v životě moc :) Ale život je krátký, takže je třeba ho užívat plnými doušky

    OdpovědětVymazat
  2. Baru, děkuji Ti! Jo, hold i taková žesnká v domácnosti může být na rozthání :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Prohlížím tvé fotky a mumlám si sama pro sebe. Hm-hezký...parádičky, kytičky, sladký barvičky...no jo, moc hezký, ale tohle opravdu není můj šálek kávy (ani čaje)...Prohlížím dál a náhle změna barev. Co to je? Béžová? Dohněda? To je jedno-ale je to krása! Pryč je veškerá růžová sladkost,přehršle květinových vzorků- tohle je ono! Cítím z toho klid,nadčasovou eleganci....Ááááách....jsem zamilovaná! A proto rychle pryč,než tahle značka využije mou momentálně oslabenou imunitu a dostane se mi pod kůži!
    Gratuluju ke krásnýmu koníčku!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Marcelko, přesně jak píšeš. Ani nevíš jak, ale tenhle porcelán se Ti z ničeho nic vryje pod kůži, usídlí se tam a hlodá a hlodá, dokud neodoláš. A jak jednou neodoláš, vezeš se v tom snad už navždy ? :-) Měj se krásně! Radka

      Vymazat