pátek 2. května 2014

Medvěd, méďa, medvídek ...

Zhruba před rokem na mě padla krize. Ne krize středního věku, do té mám snad ještě hodně daleko :-) Ale padla na mě krize s háčkováním. Vzhledem k tomu, že háčkuji na zakázku již několikátým rokem, zřejmě to bylo logické vyústění toho, že jsem prostě už nemohla. Háček jsem prostě nemohla ani vidět, nepřinášelo mi háčkování radost, byla jsem přeháčkovaná a prostě a jednoduše jsem pak už háčkovala jen proto, že jsem musela. A přesně tohle jsem nechtěla. Takže jsem se rozhodla od háčkování na nějakou dobu  upustit.
Chuť se ale pak postupně začala vracet, i když zakázky jsem nadále nepřijímala a dokonce jsem si na nějaký čas přerušila živnost. Začala jsem pomalinku háčkovat to, na co jsem díky zakázkám neměla čas a co jsem sama od sebe chtěla. Neříkám, že by mi zakázky byly na obtíž, ale v tu dobu jsem řešila i případnou práci, kvůli které bych stejně už další závazky asi těžko zvládala, takže jsem se pustila do toho, na co jsem nikdy neměla odvahu, čeho jsem se bála, protože jsem si myslela, že na to nebudu mít nervy :-) A tím byly háčkované hračky - konkrétně háčkovaní medvídci.
Můj úplně první  byl pro Pepánka a hned druhý pro Lucinku. Čeho jsem se bála, to také přišlo. První medvídek byl náročný také proto, že jsem měla pauzu od háčkování a musela jsem si na háček zase přivyknout a tím mě bolely ruce.V půlce jsem si myslela, že mi snad upadnou. Ale naštěstí se tak nestalo a Pepánek měl z medvídka ohromnou radost ♥ a Lucinka se pak nemohla dočkat toho svého. Po těchto následovaly medvídci pro paní učitelky do školy a školky jako dárečky k Vánocům, pak další dárečky a nakonec jsem se k zakázkám postupně vrátila a pár medvídků už jsem i na zakázku uháčkovala. Pokud byste si takového medvídka chtěly také uháčkovat, můžete si koupit návod na fleru u Kamlin a návod na medvídka Rolničku naleznete také u Kamlin zde .
U Kamlin dále naleznete spoustu dalších háčkovaných hraček a já doufám, že až budu mít v létě zase menší pauzu, že se do nějaké háčkované hračky zase pustím.


Krásný večer a sladké snění :-)



Radka


























































12 komentářů:

  1. No pááni Raduš, to je přehlídka:-)))
    Já zas na návody chodím koukat k Lence, jestli neznáš tak tady: http://fizule71.blogspot.cz/
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ajko, moc Ti děkuji! Já právě na návody moc nebyla a tohle bylo po hodně dlouhé době, kde jsem se návodem řídit musela, ale zvládla jsem to :-) Hezké pondělí! Radka

      Vymazat
  2. Raduš, ti jsou nádherní, na tohle já nemám trpělivost, ty seš tak šikovná.
    přeji moc krásnou neděli Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, moc Ti děkuji za vzkaz, potěšila jsi mne! Trpělivost tu mám, ale je pravda, že jak na co :-) Krásné pondělí! Radka

      Vymazat
  3. krááááááááááááááááááááásní :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nello, mockrát děkuji za návštěvu na blogu a za milý komentář! Krásný den! Radka

      Vymazat
  4. Raduš ..
    jedním slovem nádhera.
    Jsi veliká šikulka.
    Taky mám návod na tohoto medvídka, ale né a né se do něho pustit.

    Přeji pěknou nedělku .. Denisa ♥

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Denisko, moc moc děkuji! Já mám doma ještě návod na kocourka, kterého by si přál Pepánek, ale k tomu se také nemohu nějak dostat. Tak ať se Ti to povede co nejdříve a krásný zbytek dne! Radka

      Vymazat
  5. Že přijde krize, to se asi stane při každé činnosti, když ji člověk dělá a plno. Ty si jí Radko překonala se šarmem a grácií... Nádhera, jeden hezčí než druhý.
    Zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helo, moc děkuji za moc hezký komentář, udělal mi radost! Jj, pořád jsem si říkala, že se mi háčkování nemůže zošklivět, ale stalo se na chvilku, ale jsem ráda, že se chuť na háčkování zase vrátila a já můžu zase dělat radost druhým! Krásný poklidný den! Radka

      Vymazat
  6. Radu, to je úžasná parta medvědů.
    Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, děkuju! No, malinko změna mezi čepičkama :-) Už se těším, až třeba vyzkouším nějaký polštářek nebo nějaké prostírání.Zatím na to ale není čas. Dneska jsem byla zase nakukovat na Tvé jahůdky - jsou to nádherné fotky! Krásné odpoledne! Radka

      Vymazat