středa 27. prosince 2017

Červenobílé Vánoce 2017





Krásné odpoledne!


Když tak rekapituluji,
co jsem vám tento rok připravila za články,
velká sláva to není.
Ale člověk se na to musí mrknout i z druhé stránky.
Taky to mohlo dopadnout ještě mnohem hůře :-)
Na blog jsem nezanevřela,
jen se přiznám,
že myšlenky se tento rok ubíraly úplně jiným směrem.
A přiznám se,
že na blog jsem si velmi často ani nevzdechla...

Tenhle rok byl pro mne zlomový.
Ještě před rokem jsem jen matně tušila,
co mne čeká a v tuhle chvíli už je to vše za mnou.
Začínám znovu a doufám,
že nám to s dětmi půjde tak, jak má.
Čeká nás ještě daleká cesta a doufám,
že to vše zvládneme tak,
abychom si jednou mohli všichni 3 říct:
Jsem pyšná na to,
co z dětí vyrostlo.
A děti aby řekly,
že jsou pyšné na to,
jakou mají mámu.
Ne vždy je to jednoduché.
Jsou chvíle,
kdy tečou slzy,
kdy člověk jakoby ztrácel sílu,
kdy je nervózní a protivný.
Ale pak jsou zase chvíle,
kdy je vše tak jak má být,
člověk je vyrovnaný, spokojený a šťastný
a cítí, že domov je naplněný harmonií. 


Po delší době jsem o Vánocích zase vzala do ruky fotoaparát,
ne jen telefon,
a já vás nyní na chvilinku zvu,
abyste k nám nakoukli....









































































Přeji vám všem,
kteří i přes mou absenci tady na blogu 
nadále zůstáváte mými čtenáři,
aby pro Vás byl příští rok milý, úspěšný a poklidný....



Vaše Radka



PS:
Nic nebudu slibovat, ale doufám,
že se tu příští rok sejdeme častěji :-)

22 komentářů:

  1. Radunko,připravila jsi dětem krásné vánoce....přeji v novém roce hodně zdraví a spoustu radostných dní:-)
    Jitka

    OdpovědětVymazat
  2. Radunko,
    tak nějak jsem tušila, že letos procházíš těžkým životním obdobím :-o
    Sama jsme si tím prošla, takže vím a rozumím!
    Když jsme viděla tvé příspěvky na instagramu, říkám hurá, je zpět :-)
    Takže moc přeji, ať máš v příštím roce více těch dní šťastných !

    OdpovědětVymazat
  3. Raduško, jsi obdivuhodná máma. Měly jste s dětmi krásné svátky. Do nového roku přeji pohodové a klidné dny. Rija

    OdpovědětVymazat
  4. Milá Radu, máš to moc krásné...přeji ti moc krásný nový rok a ať je plný nadějí a hlavně radosti ze života..Některé chvíle života jsou těžké, ale je třeba se odrazit od dna a začít znovu a líp..moc Ti držím palce..ty to určitě dokážeš!! Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Zdravím Radu,
    těšila jsem se tvá slova a byla nakouknout, jestli mi něco neuteklo. Jsem ráda, že se vám daří a ty, že začínáš mít chuť na blog.
    Měj se fajn, Kája.

    OdpovědětVymazat
  6. Tak to se moc těším Raduško. Měj se hezky, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuji za pozvání k nakouknutí - hezky vánoční jste to měli.
    Do příštího roku přeju hodně štěstí i pohody

    OdpovědětVymazat
  8. Nachystala jsi dětem krásné vánoce.
    Do příštího roku ti přeji mnoho pohodových dnů.

    OdpovědětVymazat
  9. Radunko,
    krásně se máte!!! Věř mi, že vím, jak Tobě i dětem je, ale také už díky odžitému vím, že je toto lepší, než setrvávání na mrtvém bodě. Držím Vám třem všechny pěsti a neboj, až bude ten správný čas, zase uvěříš a potkáš novou lásku. Budeš silnější o tuto zkušenost a budeš vědět, co chceš a co už ne.Těším se na zprávy od vás a do nového roku přeji pevné zdraví a dětem šťastnou mámu s náručí plnou lásky!!! Pa Radka

    OdpovědětVymazat
  10. Děkuji za pozvání :-) Měli jste krásné vánoce. Stromeček je také moc hezký, červeno bíle nazdobené máme i u nás.
    Mějte se hezky a užívejte si poslední dny letošního roku :-)

    OdpovědětVymazat
  11. Radko, mám radost, že jsi opět napsala. Asi jsem se narodila jako životní optimista, protože věřím v to, že všechno špatné a smutné s sebou nese i něco pozitivního. Věřím tak tomu, že jsi silnější než kdy dřív a že i spojení mezi Tebou a Tvými dětmi bude ještě silnější. Vytvořila jsi krásnou vánoční atmosféru. Moc držím pěsti do nového začátku a přeji jen to nejlepší do dalšího roku :-) A.

    OdpovědětVymazat
  12. Krásné fotky a krásný domov. Hezký večer

    OdpovědětVymazat
  13. Radu, preji, at ten pristi rok uz nehcysta zadne velke karamboly, at je vam proste i ve trech spolu krasne a spokojene. M.

    OdpovědětVymazat
  14. Raduško, krásné fotečky, dýchá z nich pohoda a těším se na další vaše příspěvky. Přeji vám samé radosti, štěstí a zdraví" Ať do nového roku vykročíte už jen optimisticky. Libuš

    OdpovědětVymazat
  15. Radu, jsem ráda, že jsi zas tady. přeji do nového roku jen to dobré.Majka

    OdpovědětVymazat
  16. Radu, myslím, že dámy přede mnou už napsaly vše.
    Ze srdce ti přeji, aby se ti povedla všechna tvá přání! Věřím, že ti život nachystá ještě hromadu šťastných dní!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  17. Krásne sviatky Radka a želám všetko dobré Tebe i deťom do nového roku. Nech je lepší ako ten starý. Andrea

    OdpovědětVymazat
  18. Radu, přeji ti do nového roku mnohem radostnější dny, plné pohody a zdraví, ať se tvůj život opět ocitne na dobré cestě, tvé děti tě vždy budou držet za ruce a ty pro ně dýchat...
    Ála

    OdpovědětVymazat
  19. Radko, krásně bylo u vás. Ty červenobílé mističky na polévku jsou úžasné.
    Přeji do nového roku jen to nejlepší :)

    OdpovědětVymazat
  20. Radu, už jsem k Vám také dlouho nenakukovala a jsem moc ráda, že jste zase tu ♥ A do nového roku Vám přeji hodně štěstí, zdraví, rodinné pohody a hlavně lásky ♥ Jana

    OdpovědětVymazat
  21. Super článok! Určite budem sledovať ďalej!:)

    OdpovědětVymazat
  22. Na tvém blogu je tááák krásně, taková nenucená milá atmosféra :-) Měla jsi to doma krásně vyzdobené, já to letos pomalu ani nenafotila, jen něco málo tvoření

    OdpovědětVymazat