neděle 27. dubna 2014

Chili tagliatelle s rajčaty a olivami

Dnes jsem si pro vás připravila další recept na těstoviny. Jak už jsem psala, mám moc ráda jejich rychlou přípravu. Dnes to bude ostřejší varianta pro milovníky ostřejších jídel jako jsem já. Rozpis bude opět na jednu porci.


Suroviny:

cca 100 g sušených tagliatelle s příchutí chili, 3 stroužky česneku, 3 rajčata, 2 lžíce oliv, 1 lžíce olivového oleje, plátek másla, 2 lžíce strouhaného parmazánu, snítka kudrnačky, sůl, čerstvě namletý pepř, 1 chili paprička


Nejprve si přivedeme k varu osolenou vodu a dáme uvařit těstoviny. Budou se nám vařit 8 - 10 minut. Mezitím si necháme ve vařící vodě spařit rajčata, aby se nám dobře loupala. Poté si je oloupeme, odstranínme semínka a dužninu si nakrájíme. Na pánvi si rozpálíme olivový olej s plátkem másla, osmahneme prolisovaný česnek a na kousky nakrájenou chili papričku, přidáme rajčata, nasekanou kudrnačku, přilijeme asi 3 lžíce vody z těstovin (obsahuje škrob  a "omáčka" se nám tím lépe zahustí :-) a necháme chvíli prhřát,potom scezené těstoviny, 2 lžíce parmezánu, olivy, osolíme, opepříme čerstvě namletým pepřem, dobře zamícháme a můžeme podávat. Na talíři ještě ozdobíme plátky parmazánu.


Pokud recept vyzkoušíte, doufám, že vám bude chutnnat


Hezkou neděli


Radka



4 komentáře:

  1. Mńam Raduš, to musí být dobrota, my dnes měli svíčkovou na smetaně, moc se mi povedla.
    krásnou neděli Majka

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, moc Ti děkuj! A tedy svíčkovou, tu bych si dala! Ale musím se přiznat, jsem ostuda, svíčkovou u nás dělá vždy manžel, já bych ji neuměla :-) Krásný den Radka

    OdpovědětVymazat
  3. ale to přece vůbec nevadí, vždyť chlap v kuchyni je děsně sexy.
    Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to mu ale nesmím říct, ještě by mu narostl pršáček :-)

      Vymazat