středa 27. srpna 2014

Banán a mandle a ořechy nakládané v medu

Dnes ještě jeden pidi tip na výborný a rychlý dezert. Nenazývám to ani receptem, protože je to jen o tom, že si nakrájíte banán na kolečka a přidáte mandle a ořechy nakládané v medu. Já jsem konečně využila ořechy a mandle v medu, které jsme si dovezli z Řecka. Můžete i mírně posypat skořicí, ale tentokrát jsem udělala bez. Je to výborné a můžete si připravit takto i jednoduchou a chutnou snídani nebo svčinku :-)









Krásný den!


Vaše Radka

6 komentářů:

  1. Radu, já jsem takhle měla hodně ořechů a naložila je do cukru, to ti byla dobrota, ani nemůžu napsat jaká
    hezký večer Majka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, no to si dovedu představit :-) Já si teď ještě naložím svoje, protože tohle siudělám ještě tak jednou svakrát a medík bude pryč :-) Krásný večer! Radka

      Vymazat
  2. Radko, já mám taky jednu takovou skleničku s ořechy - děkuji za typ!
    A kringel, ten peču moc ráda, už zase přichází jeho čas...
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, není vůbec zač, byl by hřích nepodělit se s takovou dobrotou :-) Krásný zbytek neděle! Radka

      Vymazat
  3. Takhle provokovat, ještě když jsem neměla večeři? :-D Vypadá to kráásně :-)

    Hezký den,
    http://skills-of-art.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat