středa 13. července 2016

Borůvkobraní...



Krásné prázdninové odpoledne!


Možná jste si všimli, že jsem si dala pauzu.
Pauza byla způsobená jednak nedostatkem času,
jednak tím, že mi odešel počítač.
Ale teď už mám konečně zase nový a nic nebrání tomu,
abych Vám tu a tam zase mohla poslat nějaký článek.

A prvním prázdninovým
a zároveň dovolenkovým článkem je naše borůvkobraní.
Děti jsem vzala na borůvky úplně poprvé
a i já sama jsem na borůvkách nebyla snad sto let.
Relax v podobě ticha, čerstvého vzduchu a krásného okolí kolem mne,
byl doslova balzámem na mou duši.
Nasbírali jsme celkem 4,5 l borůvek.
A musím říct, že tohle množství mi dalo o sobě vědět další 2-3 dny na nohou,
které mne pěkně bolely :-)







































Přeji vám krásné léto, krásné prázdniny a dovolené!


Vaše Radka

2 komentáře:

  1. A já už se těším na nějaký recept. Snad nebudou jen zamražené :-)
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Radu,
    tak to jste byli pilní sběrači!
    Já byla dnes také a sama, tedy se známou.
    Nasbírala jsem za 2,5h. kolem dvou litrů.
    Už jsem byla letos podruhé a ještě se chystám v příštím týdnu jednou.
    Dělala jsem kynuté borůvkové knedlíky, zítra se chystám na buchty a ráda bych i koláč.
    Jenže moje děti jsou doslova borůvkové kobylky ;-)

    OdpovědětVymazat