pondělí 16. července 2018

Na kole...

Krásné pondělní ráno!



Když se řekne léto,
s čím ho máte spojené?
Mě se hned vybaví prázdniny,
dovolená, moře, sluníčko,
koupání, výlety, meloun....
A ještě něco mne napadne.
Lány s obilím
 a hned potom lány s balíky slámy...


Pohled na tyhle lány mě dokáže přenést do takového rozpoložení,
že se při jízdě jen usmívám
a užívám si krásy naší krajiny.
Někdy opravdu stačí málo...

Takže když jsme s Lucinkou a Pepánkem při poslední jízdě na kole
na takové lány narazili,
nešlo jinak než zajet na polní cestičku
a udělat si pár fotek.
A když Vám nad hlavou plují krásná oblaka
 a zároveň svítí sluníčko,
o krásné fotky se nemusíte vůbec bát -
úspěch je totiž zaručený....































































A co vy?
Také máte rádi cyklotoulky?
Přeji Vám krásný další červencový týden!


Vaše Radka


16 komentářů:

  1. Radko, mám to podobně. Ještě bych přidala pro mě Alpy - tam cca posledních 5 let po sobě jezdíme vždy první týden v červenci a chodíme - takže tam odsud krásné louky plné kytiček a posoucích se kraviček. Jinak dříve také koupání v rybníkách. U nás je místo krásných lánů obylí spíše lány řepky. Takže žádná zlatá pole a žádné balíky sena. Budu muset také nějak vyrazit, ale na kole bych tam asi nedojela. Takže auto a kolo na střechu.
    Krásné prázdniny Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, moc děkuji za Váš vzkaz. Tak přeji, ať se výlet za zlatým políčkem uskuteční co nejdříve! Krásné léto! PS: ty kravičky úplně vidím a zasnila jsem se :-)

      Vymazat
  2. Raduš, užívejte prázdniny :-) Jinak k Tvé otázce - cyklotoulky taky milujeme a užíváme plným douškem, jak jen to jde :-) A.

    OdpovědětVymazat
  3. Radu,
    já válečky na poli prostě zbožňuji!
    Každým rokem se na ně nemohu vynadívat, fotíme je stále dokola a dokud jsou na poli, kochám se :-)
    Takže Ti rozumím!
    A ty na té fotce na válečku jsi jako holčička !
    A cyklovýlety mám ráda, jen ta fyzička ;-)
    Dneska jsme mimochodem v práci na kole, za mě paráda, muž už tolik nadšený není :-o

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ilonko, moc děkuji za vzkaz :-) No, však já si na kolo také teprve stále zvykám, začala jsem loni, předtím jsem byla názoru, že na kolo už nikdy. A jak je vidět, platí, že nikdy neříkej nikdy. No, holčička - je pravda, že poslední dobou mi už tykají i v obchodě :D Krásné léto! Radka

      Vymazat
  4. Nádherné letní fotky. Hezké letní dny.

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné fotky, Radko. U nás je přes kolo manžel, já jezdím nerada, raději budu šlapat pěšky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Šárko, taková pěší túra taky není k zahození, s kolem teprve od loňska začínám, takže ty výkony taky nejsou Bůh ví jaké :-D Ale baví mne to a každý ujetý km se počítá! Krásné odpoledne! Radka

      Vymazat
  6. Hezký den paní Radko.
    Krásné fotky,a moc to Vám i dětem sluší...Dcera-prostě slečna.. :-)
    Mějte se hezky,a já pozdravuji z Hané.
    Eva od Olomouce

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, moc Vám děkuji za Váš vzkaz. A to si představte, že se zítra s dětmi chystám na 3 dny právě k Vám - do Olomouce. Tak třeba Vás příští článek odtamtud, pokud nějaký sepíšu :-) , potěší! Krásné odpoledne! Radka

      Vymazat
  7. Jejda, to jsou nádherné fotky, a pěkný výlet :)
    Na kolo bych se měla taky už konečně vydat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tino, moc Vám děkuji za návštěvu a za zanechaný vzkaz. Krásné odpoledne! Radka

      Vymazat
  8. Raduško, fotky se vám povedly, všem vám to moc sluší
    Užívejte léta naplno :)
    Barča

    OdpovědětVymazat
  9. Radu, už mi ty tvoje články a fotky chyběly. a vypadáš šťastně.
    krásné léto. Majka

    OdpovědětVymazat