neděle 27. července 2014

Výstava historické cukrárny

V několika předchozích příspěvcích jsem vás všechny zavedla na jih, ale dneska bych vás ráda pozvala k nám domů - lépe řečeno do města, kde jsem vyrůstala. 
Městečko se jmenuje Mnichovo Hradiště a mimo jiné má nádherný zámek. Do zámku se pravidelně s dětmi vydáváme každé léto. Buď na prohlídku zámku, nebo do muzea, které zde také sídlí. Minulé léto zde byla moc hezká výstava kostýmů z pohádek a letošním tématem výstavy, krom stálé expozice muzea, je Výstava historické cukrárny. A protože sladké zobeme rádi, nechali jsme se ihned zlákat a vtáhnout do dob našich babiček a prababiček. Chvilkama jsem si připadala jako v seriálu Bylo nás pět :-) A aby to bylo i pro děti zajímavé, na konci bylo i pár úkolů. Takže pokud byste měli cestu kolem, ráda vás k nám do kraje zvu ...






















































































































Pokud jsem vás naladila a dala třeba tip na výlet, budu ráda, když mi napíšete. Dnes se touto sladkou tečkou loučím a přeji dobrou noc a sladké sny :-)


Vaše Radka


2 komentáře:

  1. Moc Tě zdravím, Radunko....do Hradiště jezdíme ke švagrové a ani jsem netušila, že je tam taková pěkná výstava.
    Díky za krásné fotečky.
    Pohodové prázdninové dny, pa Jana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Jani, moc zdravím o prázdninách! My chtěli jet s dětma na zámek a mamka mne na tohle upozornila, ta má přehled :-) Takže bylo rozhodnuto! Krásný den! Radka

      Vymazat