pátek 13. února 2015

Masové kuličky v rajčatové omáčce s kapari



Hezký večer! Dnes bych vám ráda přinesla recept na jednu celkem rychlou večeři nebo oběd. Jedná se o masové kuličky z mletého kuřecího masa pečené v troubě s rajčatovou omáčkou  s kapari. Jako přílohu jsem zvolila gnocchi.




Suroviny:


na kuličky: cca 3 pomletá kuřecí prsa, menší hrst strouhanky, sůl, 3 stroužky česneku, koření na gyros, vajíčko


omáčka: 2 plechovky pokrájených rajčat Valfrutta, cibule, olivový olej, 3 stroužky česneku, 2 - 3 lžíce kapari, sůl, čerstvě mletý pepř, cukr na dochucení, provensálské bylinky


Kuřecí prsa pomeleme, přidáme vajíčko, strouhanku, prolisovaný česnek, koření a osolíme a vytvoříme kuličky. Ty dáme na plech na pečící papír a upečeme v troubě do zlatova.


Mezitím si připravíme rajčatovou omáčku. Rozpálíme si olivový olej a na něm si zesklovatíme na drobno nakrájenou cibulku. Potom přidáme rajčata v plechovce, sůl, pepř, bylinky, prolisovaný česnek, můžeme zjemnit troškou cukru a provaříme. Na závěr přidáme kapari a necháme ještě chvilku prohřát. 


Pečené kuličky podáváme s omáčkou a noky.









Přeji vám krásný večer a hezký nadcházející víkend!



Vaše Radka






4 komentáře:

  1. Radu, tak taková jídla já můžu:o)..to by mi určitě moc chutnalo..krásný víkend..Inka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Inko, když jsem článek psala, vzpomněla jsem zi zrovna na Tebe, že se Ti určitě bude líbit a jsem ráda, že jsem se nespletla :-) Krásný valentýnský večer! Radka

      Vymazat
  2. Radu, vypadá to fakt skvěle, a to nemluvím jen o tom, že ty máš to jídlo vždycky krásně nafocené...
    Hezký večer, Helena

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Helenko, moc moc Ti děkuji, udělala jsi mi radost! Pohodový večer a hezké pozdravy! Radka

      Vymazat