úterý 21. července 2015

Šik po francouzsku

Krásné odpoledne!


Francie není úplně mou top vysněnou destinací,
 kam bych se ráda podívala.
 I když pravdou je, 
že do Provance a do Paříže bych  do budoucna ráda zavítala.
 Myslím, že je to krásné místo nejen pro nás romantičky :-)
Nevím, kolik typicky francouzkých pokrmů jsem vůbec kdy jedla.
Ani netuším, kolik francouzských filmů jsem viděla.
Krom Angeliky a Četníků toho asi moc nebude.


Letos na prázdniny jsem si objednala pár knížek 
- nějakou romatiku, nějakou napínavou krimi
 a dokonce rady pro nás ženy.
Prostě od každého něco.
Už v jednom z předchozích článků jsem se zmínila o knížce
 Madame Chic
 aneb Co všechno jsem se naučila v Paříži.


Podle recenzí jsem se dočetla, 
že je knížka vhodná jako odreagování, 
jako relaxčtení s prima tipy 
a s humornými zážitky.
Musím se přiznat, že jsem čekala malinko víc.
Knížka byla skutečně spíše radami a tipy,
 jak být chic, 
ale já jsem myslela, že bude více osobní.
Zklamaná jsem sice nebyla, ale čekala jsem víc.
Přesto mě knížka v několika bodech inspirovala 
a je pravda,
 že nad některými věcmi mě přinutila přemýšlet.
Nebylo by od věci tyto chic rady alá pařížanka
 přinést i do našeho českého  života.
Po přečtení prvního dílu jsem začla číst i díl druhý
- S madame Chic doma 
Rodinný život po francouzku aneb 
Jak udržet chic sebe i svůj domov.
 


A vzhledem k tomu, že mi přijde knížka v některých bodech inspirující, rozhodla jsem se tedy, že vám v několika budoucích článcích přiblížím to,
co mě oslovilo.
Neslibuji sice, že vše vezmu za své,
ale možná to alespoň zkusím.
Za zkoušku totiž člověk nic nedá.




          foto zdroj: Pinterest




Napište mi, zda a jaká knížka ovlivnila vás?
Já mám ještě pár tipů, 
ale to si nechám třeba zase na příště!



Krásný zbytek dne!


Vaše Radka








Žádné komentáře:

Okomentovat