úterý 22. září 2015

Bytové vůně......




Krásné odpoledne!


Když je jaro a léto,
tak se musím přiznat,
že si na svíčky, svícení a  vše s tím spojené pomalu ani nevzpomenu.
Ale jakmile se začne hlásit podzim,
dny začínají být chladné a začne se brzy stmívat,
mám moc ráda svícení ať už lampou,
 která vytváří hezky tlumené a teplé světlo 
a samozřejmě svíčky! 
Plápojící plamínek s teplým světlem je pro mě balzám na duši a přináší klid a zvláštní pohodu!
Díky vám blogerkám a vašim krásným fotkám,
 recenzím a článkům jsem přišla na chuť ještě jedné věci!
Interiérovým vůním.
Každá z nás zná určitě vůně ve spreji a do zásuvky, 
ale poslední dobou už jsou bytové vůně nejen příjemným osvěžením,
ale také designovým doplňkem.
O svíčkách a voscích Yankee Candle už snad ani nemusím psát,
protože si myslím, že tyhle vosky a svíčky snad musela vyzkoušet každá z nás.
Ale třeba designové vonné svíčky ve skle,
 plechovce, aromadifuséry nebo katalytické lampy,
 povznesly bytové vůně ještě na vyšší úroveň.
A proto jsem hledala,
 který typ bytového parfému vyzkoušíme. 
Párkrát jsem vyzkoušela aromadifuzér 
prodávaný v běžných obchodních sítích,
ale tentokrát jsem zatoužila po něčem neobvyklejším.
A tím je pro mě v tuhle chvíli aromadifuzér značky Wax lyrical.
Už u dámských parfémů a vůní mám ráda svěžejší a lehčí tóny 
a proto i u bytového parfému jsem zvolila lehkou a svěží vůni - Spring clean. 
Když jsem dnes přišla z práce,
přivítala mě příjemná vůně
 s nádechem čerstvě vypraného prádla....
















 


Přeji vám všem krásný zbytek dne!


Vaše Radka
 

3 komentáře:

  1. Ahoj Radu, tak jsi mě docela nalákala.....nikdy jsem interiérové vůně neměla a myslela si, že jsou moc silné a výrazné......po tvém příspěvku mám chuť je vyzkoušet.
    Děkuji za milou návštěvu a přeji ti pěkný večer.
    Pá Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Radu, myslím, že to máme hodně podobné a že nás je takových hodně..svíčky a vůně miluji...ta tvá vpadá úžasně..měj se krásně..Inka

    OdpovědětVymazat
  3. Já jsem si také zatím vystačila se svíčkami a aromalampami, ale možná že se rozhodnu vyzkoušet něco podobného. Díky za námět :o)).
    Měj se krásně Radu.
    Ála

    OdpovědětVymazat