čtvrtek 31. prosince 2015

Když se pod vánočním stromečkem splní dětské sny a přání...



Nepatříme zrovna ke sportovní rodině.
Manžel je pracovně vytížený
a já mám od mala nějaké zdravotní omezení,
které mě ve sportu docela dost limitovalo.

Proto jsem byla moc překvapená, 
když si letos Lucinka přála k Ježíšku kolečkové brusle.
A nakonec je nedonesl Ježíšek nejen Lucince, 
ale i Pepánkovi.
Nadšení bylo ohromné
 a dokonce ukáplo i pár slziček štěstí.

A jak jsme byli s manželem překvapení,
 když se Lucinka s Pepánkem naučili bruslit opravdu rychle
 a čtvrtý den už jezdili bez pádů a jsou si jistí.
Samozřejmě vždy je co zlepšovat,
ale vzhledem k tomu, 
že na bruslích oba stáli poprvé 26. prosince,
fakt úctyhodný výkon :-)

No a nakonec jsem se pro bruslení nadchla také,
půjčila jsem si Lucinky brusle 
(výhoda že máme nyní už stejně velikou nohu :-)
a světe div se,
ono to jde :-)

Takže výzva pro rok 2016?
Brusle si koupíme i my s manželem 
a začneme si užívat tohoto sportu :-)


























A co vy?
Jaké máte výzvy před sebou pro příští rok vy?
Já jsem si jich určila hned několik
a uvidíme,
 co se podaří a co ne.
Hlavní je,
abychom si vše užívali s radostí a chutí.


Hezkého a veselého Silvestra!


Vaše Radka



6 komentářů:

  1. Šťastný nový rok 2016 ať se sportem či bez sportu, hlavně ve zdraví.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Šikovné deťúrence Radka. Prajem Vám do nového roka hlavne zdravie, lásku a rodinnú pohodu. Andrea

    OdpovědětVymazat
  3. Šťastný nový rok ♥
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  4. Tak hezky projeďte novým rokem bez pádů a karambolů!
    Radu, měj hezký den. Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Radu krásný, šťastný nový rok - plný štěstí a radosti a taky zdraví - bez pádů a odřenin :)
    Krásný víkend, Renča

    OdpovědětVymazat
  6. Radunka, mas sikovne deticky :-) V novom roku prajem celej rodinke vsetko najlepsie, hlavne zdravie, stastie, lasku a co najmenej padov na korculiach :-) maj sa krasne, papa

    OdpovědětVymazat