pátek 15. července 2016

H&M home




Krásné odpoledne!


Počasí se nám v posledních dnech sice malinko pokazilo,
ale víkend už by měl být o poznání teplejší a slunečnější.
Takže i toto pošmurné počasí musíme občas brát pozitivně.

Dnes bych se s vámi chtěla podělit o další kousky v černo-bílé kombinaci
- tentokrát těmto barvám dělá společnost přírodní dřevo.
Tuhle barevnou kombinaci v interiéru si zamilovávám čím dál tím více.
Pár moc hezkých kousků jsem objevila na e-shopu řetězce H&M
a určitě jsem zde nekoupila bytové doplňky naposledy...








































Přeji vám krásný nadcházející víkend a mějte se pohodově!


Vaše Radka


2 komentáře:

  1. Raduško moc pěkné to máš, je to čisté a vzdušné a přitom ne neosobní a studené :-)Taky mám tento styl moc ráda. Krásné léto!

    OdpovědětVymazat
  2. Radka, tieto isté vankúše z H&M mám i ja a sú výborné. Mám k nim v spálni aj koberček pri posteli s rovnakým vzorom. Tiež z H&M. Pekné leto prajem. Andrea

    OdpovědětVymazat