čtvrtek 25. srpna 2016

Staronové detaily




Krásné čtvrteční odpoledne!



Ještě jeden den a máme tu zase zasloužený víkend.
Tento víkend má být letní,
tak jsem ráda,
že se k nám léto i přes zaručené předpovědi meteorologů zase vrátilo.
I kdyby to mělo být jen na pár dní.
I jeden krásný slunečný teplý den se počítá...


Předevčírem jsme si s kolegyní z práce udělaly
jedno holčičí odpoledne
a vyrazily jsme do Ikey.
Jednak jsme chtěly omrknout novinky,
jednak jsem potřebovala rám na obraz
a jednak....
....důvod proč jet do Ikey se prostě vždycky najde :-)
Takže jsem si krom rámu na zmíněný obraz přivezla i pár drobností,
které nám ženským prostě udělají radost...


























































Musíme si i uspěchané
a někdy i ne moc fajn dny udělat hezčími.
I kdyby to měla být jedna pusa nebo pohlazení,
jedno obětí, úsměv, kousek čokolády,
šálek čaje z oblíbeného hrnečku,
oblíbený film nebo knížka, 
kytička,
 prostě jeden prima okamžik každého dne!
My si to zasloužíme!
Proto si užijte hezký zbytek dnešního dne!



Vaše Radka

3 komentáře:

  1. Raduško, krásně jsi nakoupila. Ja letos ještě ani novinky nestihla vidět. Jsem zvědavá jestli tam bude něco co budu nutně potřebovat 😉
    P.S. Krásná sbírka domečků
    Hezký zbytek týdne B. 😙

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím Raduško, krásně se vám rýsuje nové bydlení a moc se mi to líbí. Všechny ty doplňky a novinky, ale v duchu doufám, že ještě uvidím krásně naservírované jídlo na GG. To jsem vždy u tebe obdivovala a chodila se kochat.
    Hezké poslední prázdninové dny, Kája.

    OdpovědětVymazat
  3. Ikea vždy potěší i malými drobnostmi, to my ženy prostě občas potřebujeme, ty malé nezbytnosti :o).
    Hezké dny Radu.
    Ála

    OdpovědětVymazat