neděle 26. srpna 2018

Salát s brusinkami a nivou

Krásnou neděli!


Prázdniny tak strašně rychle utekly!
Už jen týden.
I já mám ještě týden dovolené před sebou.
A pak nám to zase začne všem na novo.
Musím se přiznat,
že já se netěším.
Jako by ta škola čekala mne :-)

V pátek se mi po třech týdnech vrátily domů zase děti 
a tak se snažím svůj čas podělit mezi ně,
přípravy na školu
a čas strávený v kuchyni.
A jako přílohu k hlavnímu chodu máme dnes
salát s brusinkami a nivou.
Tímto salátem jsem se inspirovala u nás v práci v jídelně -
strašně mi chutná.
Tak proč si ho nepřipravit i doma.


Suroviny:
půl balíčku mixu salátů (z Lidlu), 2 plné hrsti rukoly, 2 stonky řapíkatého celeru nakrájeného na plátky, 2 hrsti sušených brusinek, cca 120 g nivy nakrájené na menší kostičky, 2 lžíce olivového oleje, černý sezam, čerstvě mletá sůl (nemusí být)


Salát a rukolu omyjeme a necháme okapat.
Nivu nakrájíme na menší kostičky,
řapíkatý celer na tenké plátky.
Do misky dáme salát a rukolu,
přidáme celer a nivu,
2 hrsti brusinek,
zakápneme olivovým olejem, 
jemně posolíme
a promícháme.
Na talířku ještě posypeme černým sezamem.






A co vy?
Čeká vás také školní rok?
Nebo už máte tyto radosti - starosti dávno za sebou?
A na co se případně těšíte a na co vůbec?


Krásný zbytek víkendu!


Vaše Radka




Žádné komentáře:

Okomentovat