pondělí 7. dubna 2014

Celozrnné fusilli s nakládaným balkánským sýrem, schwarzwaldskou šunkou, česnekem a žampiony

Suroviny: celozrnné fusilli, balkánský sýr, sušený medvědí česnek, 4 žampiony, schwarzwaldská šunka, 4-5 stroužků česneku, sůl, pepř, olivový olej


Nejprve si nakrájíme balkánský sýr na menší kostičky, zalijeme troškou olivového oleje a přidáme sušený medvědí česnek. Necháme naložené přibližně jednu hodinu. Dáme vařit těstoviny. Žampiony si oloupeme a nakrájíme na tenké plátky. Na pánvičce rozpálíme trošku olivového, vhodíme nakrájené žampiony, na nudličky nakrájenou šunku a necháme orestovat. Před koncem ještě vhodíme česnek na plátky a dorestujeme společně. Poté osolíme, opepříme čerstvě namletým pepřem.  Uvařené těstoviny si smícháme s balkánským sýrem, dáme na talíř a poklademe připravenou žampionovou směsí.



2 komentáře:

  1. Raduško,to vypadá lákavě.Jsem ráda,že máte blog a já se mohu inspirovat třeba vařením a ještě se pokochat ruční prací.Nádherné fotky!moc zdravím a přeji příjemný večer...Zuzka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzanko, moc Vám děkuji za Váš komentář! Dlouho jsem nad blogem uvažovala, ale až nyní na něj došlo. Teprve se učím, musím se do toho dostat, ale doufám, že se bude alespoň trošku líbit, zatím z něj mám velikou radost a moc mě to baví! Krásný večer! Radka

      Vymazat