neděle 31. května 2015

Úsměv

Při dnešním čtení všech vašich vzkazů 
jsem si najednou uvědomila, 
že se usmívám.
Stačí opravdu málo,
a člověku se vykouzlí úsměv na tváři jako mávnutím kouzelného proutku 
a jeho obličej se rozjasní.
Mám moc ráda,
když se usmívají naše děti,
když i Jarek mi svůj úsměv daruje.
Úsměv je nakažlivý.
Alespoň pro mě.
Pokud se na mě někdo usměje, 
jako bych mu to vrátila odrazem v zrcadle.





Úsměv nás nic nestojí, ale i přesto s ním někteří velmi šetří, jako s pokladem, který by se mohl rychle vyčerpat.




 ,,Ze všech živočichů se jen člověk umí smát, ač k tomu vlastně má nejmíň důvodů."
Ernest Hemingway




 "Úsměv a dobrá nálada jsou známkou vítězství nad osudem."
Stefan Garzyňski 




 "Úsměv je světlo, které při pohledu do očí naznačí, že srdce je doma."
Louis Schmidt 




 Úsměv trvá chvilku, ale někdy se na něj vzpomíná celý život.




 Nikdo není tak chudý, aby nemohl darovat úsměv.




 Úsměv nestojí nic, ale udělá mnoho.




 Úsměv nelze koupit, vyžebrat, vypůjčit ani ukrást. Stává se pozemským statkem teprve, až je dán.




 Nikdy se nepřestávej usmívat, protože nevíš, kdo se může do tvého úsměvu zamilovat!








2 komentáře:

  1. Radu, máš pravdu. Úsměv je důležitý, hned zlepší den. A raději budu mít vrásky z toho, že se směju, než z toho, že se mračím. A někdy mi přijde, že když se směju, tak naštvu nejvíc ty škarohlídy :-) Hezkou neděli, Alča

    OdpovědětVymazat
  2. Radko, úsměv je to nejhezčí, co nám může někdo darovat, nebo naopak můžu já někomu darovat. :-)
    U nás to celkově ovlivňuje náladu. Můj Martin vždycky říká, že když mě vidí se usmívat, má mnohem hezčí den. :-)

    OdpovědětVymazat